Den 4. Statsmakt er død, lenge leve den 5!

per-sandberg-skjorteDen Norske presse har blitt en parodi på seg selv! Den siste ærlige journalisten i Norge het Per Aslak Ertresvåg, er min personlige venn, og pensjonerte seg for snart 30 år siden! Siden da, har pressen blitt besatt av “titten-tei nyheter”, og “molbojournalistikk”! Seriøst? Hvem faen bryr seg om T-skjorta til Per Sandberg?

Da søsteren min var 8 år gammel, ble hun mobbet av de eldre guttene på lekeplassen. Søsteren min sprang opp til faren min, og fortalte hva som hadde skjedd. Istedenfor å gå ut å ta guttene selv, lærte faren min søsteren min å sloss! Farsan lærte henne at hvis hun bare tok springfart, og sparket alt hun kunne i ballene, så ville de neppe reise seg igjen! Det gikk ikke mer enn 5 minutter før 4 gutter lå i grusen, og gråt så tårene sprutet! Det var siste gangen søsteren min ble mobbet!

ikke-mobb-kameraten-minHos Korrupsjonsjegeren, vil du få servert rykende ferske pungsteinsnyheter! Den djevelskapen som konvensjonell media ikke tør ta tak i, på grunn av manglende baller! Her vil du lese og høre om det hotteste hot! De varme potetene som ingen andre tør ta i! Slik ønsker vi å være samfunnets kloakkrør, og skylle mannskiten ned dit mannskiten hører hjemme! Basically, vi sikter oss inn på pungsteinene til mobberne og de andre svina, tar fart, og sparker alt hva faen vi er god for! Og hvis de reiser seg igjen etterpå, har vi mer å gå på!

Slik ønsker vi å renske Norge for mobbere og pungsteinslause halvaper! Tvinge de råtne eplene på toppen til å ta et oppgjør med seg selv og sine holdninger! Og sist men ikke minst, være den 5. statsmakten, som sørger for at alle de andre 4 statsmaktene gjør jobben sin, og slutter å misbruke stillingene sine!

Kjell Magne BondevikDa den Norske pressen unnlot å fortelle sannheten om Kjell Magne Bondevik sin lausunge, så begikk de mer eller mindre kollektivt selvmord! Da sluttet de å ta sin egen jobb seriøst, og endte sakte men sikkert opp som en parodi på seg selv! Slik la de selv grunnlaget for sin egen undergang, og endte opp som en aller annen slags pervers form for “Se & Hør”, hele gjengen! Da begynte de å bli en del av problemet, istedenfor en del av løsningen! Da begynte de å hyle om kapp med hverandre for å få oppmerksomhet rundt sine egne løgner og djevelskap, siden de ikke lengre kunne rapporter Sannheten! Slik ble den 4. statmakten en digresjon! En fis i friluft! Slik gjorde samtlige Norske journalister kollektivt intellektuelt selvmord!

Da ytringsfrihetslovene til Moder Norge, paragraf 100 ble skrevet, var det fordi vi trengte en “vaktbikkje” i form av fri presse! En vaktbikkje som kunne sørge for at de 3 første statsmaktene holdt seg på plass, ikke ble korrupte, og ikke urettferdig plaget sine egne innbyggere! Dette var formålet med ytringsfriheten. Derfor ble ofte pressen kalt for den “4. statsmakt”, fordi de i kraft av sine ytringsfrihetslover kunne tvinge de andre på plass, for slik å “vaske” landet rent for de aller mest korrupte svina! Den jobben har den Norske pressen for lengst sluttet å gjøre!

Den jobben vi gjør her, er ikke noe vi “vil” gjøre, tvert imot, det er ingenting jeg vil mer enn å bare lukke øynene mine, og leve på en rosa sky! Men beklageligvis har det blitt min oppgave å oppdra snørrunger! Stoppe all denne meningsløse mobbingen, og vise det Norske Folket hvor David kjøpte ølet! Kanskje det er fordi jeg er Narvikværing, og akkurat så stor i kjeften som man må være for å gjøre en slik jobb? Ikke vet jeg. Men en ting vet jeg, og det er at hvis du er en korrupt jævel og har dine svin på skogen, så er det bare snakk om ett tidspørsmål før jeg henger deg ut foran hele Norges befolkning i Gapestokken min! Det er en møkkajobb, men jeg ser ingen andre som gjør den. Derfor gjør jeg den. Ikke fordi jeg “vil”, men fordi jeg !

Men for Guds skyld, hvis du har en mening om T-Skjorta til Per Sandberg, så står du selvfølgelig fritt frem til å fortelle hva du synes om den. Da foreslår jeg at du abonnerer på Titten-Tei nyhetene til for eksempel VG, Dagbladet, NRK eller TV2. Hvis du derimot ønsker blodstenkede, ferske og rykende pungsteinsnyheter, slag under beltestedet, og de villeste nyhetene som Titten-Tei ikke tør skrive om, så foreslår jeg dog at du abonnerer på Korrupsjonsjegeren!

Ha en fin dag!

2 thoughts on “Den 4. Statsmakt er død, lenge leve den 5!

Leave a Reply

