Duften av en Kvinne

duften-av-en-kvinneJeg har alltid dyrket Kvinnen! Kvinnen er Guds gave til Mannen. Hun er hva som gjør Livet Verdt å Leve. Hun er som en frisk bris over svabergene en vårdag i Mai. Guds niende symfoni!

Det heter seg at bak enhver sterk mann, står det en sterk Kvinne. Dette er sikkert sant, for alt jeg vet, men Gudene skal vite at bak enhver katastrofe, står det også en Kvinne! Slik som da Inger Maria Birgitta-Høøg ringte Secret Service, etter at hun hadde stjålet og rømt med mine 6.000 siste dollar i Santa Rosa. Eller slik som da Lissa Millspaugh ringte Santa Rosa Police Department, og det kom ikke mindre enn 10 politibiler for å arrestere meg på Santa Rosa Golf Course! Eller slik som Charla i Pasadena som stjal min Harley Davidson, min hund, to par jeans, to motorsykkelhjelmer og et par gule solbriller. Eller slik som Mia Merete Haukås Skriver som trodde en dårlig homsevits var en bombetrussel, og klarte å få meg putta på glattcelle, evakuert NRK Østafjells, og omtrent satte halve Østlandsområdet i unntakstilstand …

Men det var også fantastiske Kvinner! Ekte Engler som gjorde alt de kunne for å redde meg. Slik som den rettsoppnevnte Psykiateren min som gjorde alt hun kunne for å få Skien Tingrett til å frikjenne meg, og redde meg. Eller den Engelske rettsoppnevnte tolken som febrilskt forsøkte å få dommerne til å forstå Engelsk, forgjeves, forgjeves! Eller den fantastiske Homeopaten som fant styrken til å høre på all galskapen min, etter at jeg hadde vasset 3,5 år gjennom Helvete, og slik hjalp meg å finne tilbake til i hvertfall deler av vettet mitt. Etter at den Norske Staten mer eller mindre hadde banket livskiten ut av meg, gjennom å demonisere meg, som en moderne pervers parodi på Henrik Ibsens “En Folkefiende”.

Til tross for dette, gjorde jeg absolutt alt som var i min makt for å skjerme kvinnene, også de syndige, mot konsekvensene av sine egne handlinger. Beskytte de mot grusomhetene av deres egne ord. Var alltid villig til å ta på meg skylda for hva Kvinnene rundt meg måtte finne på for noe, for jeg Elsket som sagt Duften av en Kvinne.

Jeg elsker fortsatt Kvinnen! Kvinnen er Guds største Mirakelgave til Mannen, men kvinnen kan også være grusom! Få vet dette bedre enn meg. Men sukk, hva gjør en vel ikke for Duften av en Kvinne, hva gjør en ikke for en Kvinne?

Leave a Reply

