Norsk Presse, en Farse og Parodi på seg selv

shitstorm-quote15. Juni 2012 ble jeg arrestert av Grenland Politikammer. De mente at videon under var en “bombetrussel”. En kan jo spørre seg om Politiet overhodet var til stede i Engelsktimene?

Det som egentlig var mer skuffende dog, var hvordan Norsk Presse i sitt eget terrorhysteri, hadde klart å blåse huene av seg selv, og fabrikkert en hel jævla hønsegård, fra en fis i friluft! Men tro ikke på meg, se videoen med dine egne øyne …

Se så selv med dine egne øyne hvordan de forskjellige Norske avisene “oversatte” videoen min;

Norsk Presse har skrevet om meg og min såkalte berømte “bombevideo” ca. 150-250 ganger siden den gang. Og med ett og annet hederlig unntak, har de stort sett ikke klart å få et eneste ord riktig, i en eneste en av sine reportasjer om meg.

Jeg har skrevet til de flere ganger og bedt om dementi, uten resultat. I dag er jeg blokkert på Facebook sidene til stort sett samtlige Norske Aviser og “Nyhetskanaler”. I tillegg kan jeg heller ikke kommentere på noen av avisene. TA var de siste til å blokkere meg nå i Jula, da jeg stilte kritiske spørsmål rundt Julefeiringen, og betydningen av Kristendom, vel og merke i en smule “Circus Hansen stil” da …

Til slutt gav jeg opp, og måtte erkjenne at Pressen er Død. Slik ble jeg ufrivillig Journalist selv, og begynte å rapportere Sannheten der jeg kom over den. Men, jeg sier som Clint Eastwood i Dirty Harry; “It’s a dirty job, but somebody’s got to do it!”

ove-chatSlik konstruerte Norsk Presse en konkurrent og fiende, ved å demonisere og terrorisere en helt vanlig Norsk Borger. I nesten tre år forsøkte jeg å få dementi og renvaskelse gjennom de “konvensjonelle” kanalene. Men det prosjektet har jeg nå gitt opp. Jeg har sagt det før, og gjentar det igjen, hvis du har noen skikkelige nyheter, så kan du kontakte meg, hvis du derimot ønsker oppkonstruert tjafs og lissomnyheter, så er TA den veien 😀

Men la meg spørre deg et siste spørsmål Ove Mellingen; “Er dere egentlig så dumme, eller bare later dere som?”

Leave a Reply

