Da Øystein Beyer blokkerte meg på Facebook

oeystein-beyerMøt Øystein Beyer, Øystein er ordfører i Porsgrunn. På fritida si, er han en pungsteinslaus, rævslikkende rasist, med spesielt stor skepsis for Polakker, men det er en annen historie!

I 2013 så blokkerte Øystein meg på Facebook. Da hadde jeg posta en kommentar på profilen hans, og fortalt han om at man kunne kjøpe C-Vitamin for 1.000 kroner grammet på Jimmis Pub. De som pusha det, kalte det for “Kola”. Slik klarte de å gjøre seg rike på Placebo.

Da Øystein blokkerte meg, ble jeg litt “paff”. Uken før, hadde han nemlig gitt meg “High Five” på gata under Teaterfestivalen, og bedt meg om å “fortsette det gode arbeidetl”. Dette er et direkte sitat, og ja, jeg har vitner!

Da Øystein blokkerte meg, ble jeg såpass snurt, at jeg skrev en sang til han! Sangen heter “Grenland Såpedepartement”, og er en kommentar til hva jeg liker å kalle for “Telemarks Overforhykleri”!

Med mindre du også er blokkert på Facebook profilen til Øystein, så hadde jeg satt pris på om du kunne postet en lenke til denne bloggen hos han, og spurt han om han synes sangen min er fin? Det hadde vært koselig! Du skjønner nemlig det atte; “Vi kose vårs i Grenland!”

One thought on “Da Øystein Beyer blokkerte meg på Facebook

Leave a Reply

