Hvordan Tipse meg/Bli som meg

ibsen-revolutionHvis du ønsker å tipse meg om en sak, så vær klar over at jeg krever “videovitne” fra deg. Slik dette funker, er at du skaffer deg en hettegenser og en anonymous maske, hvis du ønsker å være anonym. Så spiller du inn en “unlisted” YouTube video, som du sender meg lenke til på isa.lightbringer@gmail.com.

I tillegg så ønsker jeg en prat med deg over Skype, uten maske. Gjerne før du spiller inn videoen din. Dette fordi jeg ikke kan gå god for en sak, med mindre jeg kan se deg inn i øynene, for å sjekke troverdigheten din. Slik kan du være anonym når jeg blåser saken din, samtidig som jeg kan verifisere at du ikke lyver.

Men vi trenger FLERE som meg!

Norge er gjennomkorrupt! Det er bare ett faktum! Sorry! Og for å lage en bedre fremtid, så trenger vi flere som meg. Konvensjonell media har spilt fullstendig fallitt, og er i praksis en såpeoperaparodi av seg selv. Derfor trenger vi mange slike som meg! Siden jeg har jobbet lenge med korrupsjonsavsløringer, så har jeg derfor noen gode råd til deg.

Ikke vær redd for å skitne deg til! En dyktig journalist, tilbake i journalismens glansdager, kunne jobbe “undercover” i årevis med en sak! I denne prosessen så måtte han ofte lyve og utgi seg for å være noe som han ikke var. Slik kunne han “skli inn” i miljøer, hvor han normalt sett aldri ville fått innpass. Dette krever research! Det som fikk meg til å begynne, var den meningsløse terroren til Anders Behring Breivik, som fikk meg til å forstå at vi trengte voksne folk som tok ansvar for Vårt Lille Land! Politiet og konvensjonell etterretning var jo basically totalt lammet, og ute av stand til å forhindre 22. Juli. Derfor forstod jeg at det var en samfunnsplikt for voksne folk å gripe inn, og gjøre noe selv!

I denne prosessen satt jeg 3 måneder i innvandringsfengsel i USA, 6 måneder i fengsel i Norge, endte opp som uteligger i perioder, og fikk slik innpass i sirkler som under normale omstendigheter er fullstendig lukket for “normale folk”. Hvis du starter med de rette intensjonene, så klarer du uansett som regel å sprette tilbake når jobben er gjort!

Lær deg å lyve! Løgnen er din beste venn. Løgnen holder deg skjult, og skjermer deg fra fare! Lær deg å ljuge så bra som du kan. Ett godt råd, er å ta opp deg selv ved å bruke “facetime”, mens du snakker bullshit på iPhonen din, for deretter å analysere dine egne videoer i etterkant. Slik blir du flink til å ljuge, og kan dra en “nødløgn” hvis du må, for å redde deg selv, eller andre som er i fare!

Løgnen er dog ett tve-egget sverd! Når du begynner å ljuge, så blir din verdi som vitne basically null verdt! Derfor er det viktig at du samler på tekniske bevis! Alt som jeg skriver om her, kan enten teknisk bevises, eller så finnes det vitner som kan bekrefte det jeg sier! Kamera på din iPhone er ett gyldent redskap i så måte!

FILM, FILM, FILM! Jeg kan ikke repetere dette ofte nok! Få ting på FILM! en iPhone kan enkelt legges i skjortelomma slik at bare “øyet” på den stikker opp. Slik kan du lure svina til å tyste på seg selv. En tommelfinger-regel er; “Gå aldri inn i ett møte med noen du ønsker å blåse, uten at du filmer møtet!”

Vis ALLE respekt! Hvis jeg ikke hadde vist folk respekt på min reise, så ville jeg seriøst blitt drept! Jeg har sonet med massemordere, og patologiske psykopater. Hvis jeg hadde himlet med øynene så mye som en eneste gang, så ville jeg ligget 6 fot under torva i dag! Kanskje det ikke ser slik ut, når du leser bloggen min her, men i det virkelige liv, så viser jeg stort sett alle jeg treffer RESPEKT!

Spark OPPOVER! Det finnes nok av parringskåte, wannabe-Politifjortiser med PST-psykoser på Facebook. Om en lokal narkoman stikker av med en Kvikklunsj på REMA 1000, så gi faen i det! Norge trenger ikke flere “wannabe-snut!” Det vi trenger er en velfungerende Spesialenhet, som tar de råtne eplene i Politiet! Jeg har selv anmeldt flere saker til SEFO, noen hvor det forelå vitner, i tillegg til innrømmelser fra de jeg anmeldte. Likevel, så blir disse sakene KONSEKVENT henlagt! SEFO, eller “Spesialenheten” som det også heter, er basically en parodi på seg selv. For å være helt ærlig, så forstår jeg ikke hvorfor de gidder å dra på jobb! Arbeidet deres er meningsløst. Men, hvis flere gjør slik som meg, så tvinger vi myndighetene til å renske opp i Politiet!

Merk, jeg vet om en hel drøss med uoppklarte kriminelle handlinger. Noen av disse er av ekstrem grov karakter! Men det er ikke jobben min å leke “politi!” Jobben min er heller å sørge for at Politiet gjør jobben sin! Ved å oute alle svina i Politietaten!

Tror du jeg ville klart å blåst en tidligere Statsminister, sjefen for NATO, en Fiskeriminister, en av Norges rikeste menn, et helt Politikammer, og en Ordfører, hvis jeg hadde sprunget etter Narkiser som kvarter godteri på Narvesen? Det er ingen vits å sparke de som allerede ligger nede. Spark heller oppover! Slik gjør vi Avmakt til Motmakt!

På mine reiser, så ble jeg kjent med massemordere, Sigøynere, narkomane, prostituerte, uteliggere, osv. De alle hadde en historie å fortelle meg. Slik ble jeg istand til å fremstå som “liten og svak”, slik at haiene trodde de kunne ta meg! Samtidig så fikk jeg vite ting som ville skremt vannet av de fleste! Hvis du ikke tror meg, så vil jeg oppfordre deg til å se på denne videoen avslutningsvis 🙂

Leave a Reply

