Jens Stoltenberg, en Pungsteinslaus, Rævslikkende Halvape

jens-stoltenberg-bare-eskil-skal-medVisste du at da Jens Stoltenberg skulle til Porsgrunn i 2013, så turde han ikke ha meg gående løs på gata? Derfor fikk mitt lokale Politikammer meg arrestert, og satt på glattcelle!

Så mens resten av Telemark stod nede på trappa til Øystein Beyer, og hørte på løgnene til Jens Stoltenberg, så satt jeg å spiste turmat på Glattcelle. Rett etterpå, ble Jensemann “belønnet” med rollen som “Der Fũhrer for NATO”.

I Norge i dag, er det nesten 100% konsekvent at de feigeste jævlene får de største rollene og mest makt. En kan jo lure på om dette er fordi de er de “flinkeste nikkedukkene” …?

eskil-pedersenDet beste eksempelet jeg vet om i forhold til dette, er hvordan Eskil Pedersen plutselig ble så “forbanna flink” etter at han kapret og stakk av med den eneste båten på Utøya, og slik ble indirekte medskyldig i drap på nesten 100 barn.

Eskil ser veldig tøff ut på bildet over, men er han tøff nok til å svare på tiltalen min?

I dag er jeg blokkert fra å kommentere på Facebook profilen til både Jens Stoltenberg og Jonas Gahr Støre, men kanskje du som leser dette har lyst til å spørre Jensemann og Jonas et spørsmål for meg, og det er; “Hvordan i svarte faen klarte dere feige pungsteinslause rævslikkere å skrive om Arbeiderpartiet sitt slagord fra ‘Alle skal med’ til ‘Bare Eskil skal med’? Har dere virkelig så lite baller, er bare simulerer dere?”

One thought on “Jens Stoltenberg, en Pungsteinslaus, Rævslikkende Halvape

Leave a Reply

