Den 17. Mai 2015, okkuperes fastlands-Norge av Nazister

politivoldHar du noengang blitt arrestert av bevæpnet Politi? Det har jeg! TO ganger! Den ene gangen kom de 15 mann, bevæpnet til tennene! De hadde skuddsikre vester, skjold, hjelmer, gassgranater, rambukk og MP5. Dette til tross for at jeg aldri har motsatt meg arrestasjon, aldri eid våpen, og er uttalt pasifist! Og JA, jeg HAR VITNER!

Dette skjedde den 4. Januar 2013, hjemme hos meg i Porsgrunn. Da jeg åpnet opp døra mi, og lot de slenge meg i veggen, så spurte jeg; E dokker SJUK? Det skulle jeg aldri ha gjort, for etterpå kjørte de meg på legevakta og forsøkte å få meg tvangsinnlagt på Psykiatrisk! Til tross for at jeg da hadde en Psykiatri-rapport fra ikke mindre enn TO psykiatere som konkluderte med et jeg var frisk, tilregnelig, og ikke til skade for noen!

Den 17. Mai 2015 starter syttendemaitoget vårt ut med bevæpnet Politi. Det er mulig du stusser på overskriften på artikkelen min, og mener at det er en spissformulering, og kanskje til og med en overdrivelse. Det er det beviselig IKKE! 92% av Grenland Politikammer var beviselig Nazister i 1940, og mine erfaringer tilsier at det ikke er så spesielt mye annerledes i dag!

iphone-5-black-camera-assemblyMen bare slapp av, jeg møter opp med våpen jeg også! Jeg tar med meg min Video-Telefon, og står å filmer svina når de marsjerer! Etterpå skal jeg gå å få tjenestenummeret til hvert eneste jævla Nazisvin fra mitt lokale Politikammer! Og når dette patetiske terror-circuset er over, skal dere dømmes, alle som en! Og husk da på, at det hjalp ikke å si at man “bare fulgte ordre” foran dommerne i Nürnberg!

“Jeg ser deg din jævel! Jeg ser deg! Og snart ser hele jævla Norges Befolkning deg også!”

2 thoughts on “Den 17. Mai 2015, okkuperes fastlands-Norge av Nazister

Leave a Reply

