Et åpent brev til de såkalte “Skeptikerne”

netthets1Si meg en ting kjære Øivind Bergh, Tor J. Næss og Audun Drivenes; Er dere helt fullstendig sinnssyke og rape gal? Eller for å “rephrase”; Er dere egentlig så dumme som dere gir inntrykk av, eller bare later dere som? Er dere virkelig så hodeløse og pungsteinslause at dere repeterer Norsk presse sine løgner om meg, selv etter at jeg har BEVISELIG DEMENTERT DE, og lagt frem TEKNISKE BEVIS for at det er fabrikkert søppel?

Jeg skjønner at det er litt vanskelig med Engelsk for dere, og at dere helt åpenbart strøyk på barneskolen da dere gikk opp til Engelsk-tentamen, men kanskje dere kunne spurt Mamman deres om hjelp? Kanskje hun kan oversette nedenstående video for dere? Hvis ikke så kan jeg sikkert lage en versjon med et Norsk lydspor for dere!

netthets2Etter at jeg har skrevet flere artikler om den såkalte “bombevideoen” min, og i tillegg hatt snart 2.000 visninger på den, så klarer dere likevel å lire av dere at dette er “trusler” …?

Merk forøvrig at bildet fra den “artikkelen” (les; søpla) som du valgte å dele Tor J Næss, var fra den såkalte “bombevideoen” min. Og da jeg ble dømt i Skien Tingrett, så var dette hovedsaklig det jeg ble dømt for! Denne videoen var årsaken til hvorfor de satte meg i varetekt i 14 dager! Denne videoen var årsaken til hvorfor Grenland Politikammer, med Aktor Per Steinar Bungum i spisses, valgte å forfølge meg over de neste 1,5 årene!

Tør jeg foreslå noe for dere; Stikk å hente Mamman deres, og få slik hjelp til å forstå Engelsk! Siden dere åpenbart sliter med det! Så får dere henne til å oversette setning for setning i den såkalte “bombevideoen” min. Kom så tilbake og fortell meg hvor dere fant “bombetrusler”, som det refereres til i den artikkelen som du valgte å dele. Hvis du så skriver et dementi på dine egne uttalelser, så KANSKJE jeg lar være å saksøke dere alle sammens for injurierende uttalelser! Men det er i så fall KANSKJE!

(Jævla lavpannede hønsehjerner er hva dere er. Og JA, det kan jeg faktisk BEVISE …!!)

Dere har *FEM*, jeg gjentar; *FEM* dager på dere til å skrive dementi på deres uttalelser, før jeg Politianmelder dere, og saksøker dere for Injurierende Uttalelser!

Leave a Reply

