Jeg starter herved Norgeshistoriens Største Sivile Søksmål!!

thomas-hansenJeg, Thomas Hansen, saksøker herved nevnte Juridiske Entiteter for Injurierende Uttalelser. Jeg krever tort og svie, i tillegg til erstatning for alt økonomisk tap! Jeg trenger derfor en sabla dyktig Advokat! Når det foreligger en rettskraftig dom, som tilgodeser meg med tilsammens 13.000.000NOK, så vil jeg slette bloggen min, og YouTube videoene mine!

Entiteter som jeg saksøker;

  • Øivind Bergh
  • Tor J. Næss
  • Audun Drivenes
  • NRK (Norsk Rikskringkasting)
  • TV2
  • Varden
  • Telemarks Avisa
  • VG (Verdens Gang)
  • Porsgrunns Dagblad
  • Aktor Per Steinar Bungum, og Grenland Politikammer i sin helhet
  • Ringerike Fengsel, og dets ledere, som privatpersoner, i tillegg til i kraft av sitt embede
  • Den Norske Staten i sin helhet

Jeg har stort sett null kroner, og trenger derfor en Advokat som kan jobbe “pro bono”. Til gjengjeld, er jeg villig til å gi vedkommende 25% av en eventuell erstatnings-sum.

Til gjengjeld lover jeg Norgeshistoriens største Medie-Circus, og vanntette sak. Som hovedbevis, legger jeg frem den berømte “bombevideoen” min, som jeg har sonet 6 måneder for!

I tillegg krever jeg at SAMTLIGE injurierende artikler som er skrevet om meg UMIDDELBART fjernes, og en TOTAL dementi fra et SAMLET NORSK PRESSEKORPS! Inklusivt, de som er listet under;

3 thoughts on “Jeg starter herved Norgeshistoriens Største Sivile Søksmål!!

Leave a Reply

