Tekniske Bevis for at Marit Rossehaug ved Ringerike Fengsel er Korrupt

regnbue-pappaDa jeg satt på Ringerike Fengsel, fikk jeg høre av en medfange at en av fangevokterne hadde kjøpt Hasj av han på “utsida”. Jeg ble selvfølgelig mer enn middels forbanna, og valgte å konfrontere Fengselsdirektøren med dette. Så jeg skrev et brev som jeg sendte til Direktøren. Et par timer etterpå, ble jeg henta av ca. 10 Fengselsbetjenter, og satt på isolasjon. Der satt jeg i 6 uker. Marit Rossehaug mente jeg hadde “fremsatt trusler” mot hennes ansatte!

Etter ca. en måneds tid, fikk jeg brev fra det lokale Politiammeret, med beskjed om at saken var Politianmeldt, og henlagt, på grunn av “Intet Straffbart Forhold!”

ringerike-fengsel-guantanamoRingerike Fengsel er et av de mest ugjestmilde fengslene i Norge, og ledelsen der oppe tror basically at de er “guder”, og turer frem akkurat som det passer de! Kontrastene fra Kragerø hvor jeg satt i varetekt i 2 uker, og Ringerike fengsel hvor jeg satt i 5 måneder, var så store, at en skulle tro en var i et annet land!

Luftegården og fritidsaktivitetene på Ringerike var flotte! Det samme var de fleste fangevokterne! Men ledelsen der oppe var mer eller mindre så korrupte, at bare å tenke på det som skjedde ved det fengselet, høres ut som “eventyr”. Og det hjelper ikke at aktivitene og luftegården er flott, når du sitter 2/3 deler av oppholdet ditt på isolat!

Tilsammens satt jeg nesten 3 måneder i isolat! Til tross for at jeg aldri har utøvd vold, eid våpen, og var uskyldig dømt! For den som ikke har sittet i isolat, så vær klar over at etter et par uker uten menneskekontakt, så begynner du basically å prate med TV’en! På Ringerike sitter det folk som har sittet ÅREVIS i isolat!

Al Jazeera har omtalt Ringerike Fengsel som “Norges versjon av Guantanamo”. DET er jeg faktisk enig i! Det skjedde flere selvmord da jeg satt der! Spesielt på isolasjonsavdelingen!

Faktum er, at hvis jeg skal oppsummere og konkludere med oppholdet mitt der, så burde hele ledelsen ved det fengselet UMIDDELBART SPARKES, og sendes rett ned på NAV!

2 thoughts on “Tekniske Bevis for at Marit Rossehaug ved Ringerike Fengsel er Korrupt

Leave a Reply

