Da Dagbladet skulle “slite ballene av” Jonas Gahr Støre

jonas-gahr-stoereFredag 8. Februar 2013, hadde Dagbladet en artikkel som het Hei Jonas, din Psyke Satan. Der skulle Dagbladet “slite ballene av Jonas Gahr Støre”, “voldta Tore på Sporet”, “stikke Jon Almaas i halspulsåren så blodet spruta”, “kvele Jonas på et brukt mensen bind”, osv, osv, osv.

Da jeg stod tiltalt for “trusler”, for det meste basert på videoen under, så forsøkte jeg å lese denne artikkelen høyt i retten. Jeg lo så det var såvidt jeg klarte å holde meg, men dommeren ba meg om å slutte høytlesningen! Han maktet ikke å høre på!

Svar meg så på dette spørsmålet kjøre Dommer; “Hvor er Ytringsfriheten i Norge i 2015?”

Leave a Reply

