Tekniske Bevis for at Tor Erling Staff har pensjonert seg, eller Ljuger så det Griner

staffDen 11. Mai 2015 sendte jeg Tor Erling Staff sitt Advokatfirma en epost, hvor jeg spurte om han ville ta saken min. Dagen etterpå sendte Tor Erling Staff meg et svar, som du selv kan se av skjermdumpen under.

Siden jeg sendte eposten til “post@advokat-staff.no”, som er en generisk postkasse for hele firmaet, kan man dermed konkludere med at Tor Erling Staff akkurat nå, har pensjonert seg selv, og hele sitt advokatfirma!

Hvis han, eller hans firma, påtar seg nye saker etter at denne eposten forlot firmaet hans, så er han nemlig beviselig en løgner! Og siden det er ulovlig i følge Norsk lov for en Advokat å lyve i embedets ærend, så er Tor Erling Staff per definisjon nødt til å pensjonere seg, og hele sitt firma! Hvis Tor Erling dog påtar seg nye saker, så vil hele hans Advokatfirma gå ned i sluken sammens med han! På toppen av dette, må samtlige saker som Tor Erling har jobbet med gjenopptas, siden han da har bevist at han ljuger, og alt han har sagt i en Norsk Rettssak må sees i lyset av at han er en Løgner!

tor-erling-staff-er-pensjonert

Da jeg startet saken min, som du kan lese om her, så trodde jeg at jeg trengte “Norges dyktigste Advokat”. Når jeg har fått tenkt meg litt om, så tror jeg egentlig heller at jeg tar Norges DÅRLIGSTE Advokat! Jeg har nemlig tenkt å føre saken min selv, og trenger egentlig bare en gjøk til å vifte med Advokatbevilgningen sin, og skrive under på, og sende diverse papirer for meg! Resten gjør jeg egentlig best selv … 😉

Hvis en Advokat med “for mye ego” skulle vært Advokaten min, så ville vi bare snubla i Kuken hans! Jeg søker derfor Norges Dårligste Advokat! Jeg kan garantere vedkommende at det blir et Media-Circus fra Helvete, og at han kommer til å bli Norgeshistoriens mest kjente Advokat i løpet av “null komma svisj!”

Til Pedo-Advokaten, og hans medsammensvorne har jeg dog bare to ord igjen, og de er; “Avskjed Innvilget!”

Posted in jus

Leave a Reply

