De 3 største Norske Terroristene – AKA; “Bukkene Bruse”

norske-terroristerHer har du de 3 største Terroristene gjennom Norsk Historie. Disse 3 mennene er de mest kjente Terroristene gjennom Norsk Historie. Det er bare 3 problemer med dette bildet!

Hvis vi tar for oss den første; Lars Gule – så er det kanskje det nærmeste Norge noensinne har vært en såkalt “Ekte Terrorist”. Lars forsøkte faktisk å sprenge et hotell i Israel, på oppdrag fra PLO, visstnok. Men for å være helt ærlig, så er vel en mer nøyaktig karakterisering av Lars Gule, at han var en naiv og hjernevasket ung mann, da han i 1979 smuglet med seg 0,5 Kilo Dynamitt inn i Israel. Men OK, la gå, la oss si at han var “nesten en Terrorist” da, for argumentets skyld. I dag har selvfølgelig Lars Gule begynt å tørke seg selv i rævva, erkjent sine synder, og jobber derfor som “Terror Ekspert” for NRK, og andre dopapirprodusenter.

Problem nummer to; Å kalle Anders Behring Breivik for “terrorist”, er som å kalle Ted Bundy for “flørtepus” og “kvinnesjarmør”. For å klassifiseres som “terrorist”, så er faktisk et av kriteriene at man kjemper for en sak, hvor man blant annet har “meningsfeller”. ABB hadde NULL mennesker som var ideologisk enig med han. Kanskje fordi at et av hovedkravene hans var å få kondomer reseptbelagt. Faktum er at Anders var sprøyte gal! PUNKTUM! Det er egentlig ingenting mer å si om den saken!

Problem nummer tre; Den tredje mannen EKSISTERER IKKE! Dette kan kanskje ved første øyekast høres en smule merkelig ut, siden den offisielle Historien er at jeg er den mannen! Men tro meg når jeg forteller deg, at den personen som Norsk Presse konstruerte rundt min person, og min YouTube video, har aldri eksistert! Det var basically “eventyr” for å sikre jobbene, til en flokk med Paranoide Schizofrene journalister ned i Akersgata, og diverse andre mediehus rundt i Norge!

Da det stod på som verst, så ringte NRK Østafjells min 10 års gamle sønn, og spurte han om “han hadde en uttalelse i forbindelse med at Pappan hans var terrorimistenkt”. Jeg er litt usikker, men hvis ikke det er brudd på absolutt ALT av sunt normalt folkeskikk, for ikke å glemme “Vær Varsom Plakaten”, så kanskje vi burde re-definere den …?

Denne telefonsamtalen, klarte forøvrig NRK å koke opp denne kålen på! Kommuneoverlege Bjørnar Nyen ble forøvrig politianmeldt for diverse lovbrudd på grunn av den avisartikkelen!

Faktum er at Norsk Presse for alle praktiske formål har sluttet å rapportere “nyheter” for mange år siden, og gått over til å bli ipso facto “dopapirprodusenter”. Jeg pleier å spøke med folk å si; “Det eneste jeg leser i avisene som jeg tror på, er Horoskopet!” Resten er basically fabrikkert søppel, for å sikre Journalistenes jobber!

Tør jeg være såpass frekk at jeg fremmer et forslag til deg? Hvis du er interessert i Eventyr, hvorfor ikke heller lese Asbjørnsen & Mo …?

EDIT; Siden jeg faktisk er venn med Norgeshistoriens eneste faktiske Terrorist på Facebook, så valgte jeg å sende Lars Gule en lenke til denne artikkelen, for å få en “ekspertuttalelse”. Her kan du selv se hva han svarte 😀

lars-gule-terror-kommentar

Leave a Reply

