Ikke Mobb Kameraten Min

ikke-mobb-4Jeg har flere venner enn de fleste tror! Hvis du mobber en av Kameratene mine, eller unnlater å gripe inn for å forsvare en som blir mobbet, så vil du våkne opp en dag, og oppdage at du har fått en ny fiende; MEG!

Som du kan åpenbart se på bloggen min her, så kan jeg være en Grusom og Nådeløs fiende! Når jeg først har sett meg ut ett offer, så stopper jeg sjeldent før vedkommendes testikler henger i et kjede rundt halsen min!

Jeg relanserer herved kampanjen; Ikke Mobb Kameraten Min! Men med en liten forskjell, som er at med mindre du fysisk selv griper inn for å hindre mobbing, så er du en av mobberne selv! Det er basically veldig enkelt! Enten er du med meg, eller så er du mot meg! Og jeg er den siste fienden du ønsker deg her i verden!

testicle-necklaceOg får å være helt ærlig, så driter jeg blanke faen i hvem du er; Ministere, Presidenter, Statsministere, Politi, Redaktør, det gir jeg blanke fane i! Hvis du mobber kameraten min, så er det startskuddet for Jaktsesongen min! Og jeg vil grave opp så mye snusk og djevelskap om deg, at før uka er over, vil du sitte med pungsteinene dine i henda, og lure på hva i svarte helvete som traff deg!

Leave a Reply

