Farvel Folkens!

jesus-himmelsprettenDa har jeg sagt stort sett det jeg skal si, og så lenge jeg får gå i fred, og får den respekten jeg fortjener, så tviler jeg for at jeg gidder noe særlig mer.

Egentlig så er jeg drit lei av Facebook, det er tilnærmelseslikt umulig å komme til ordet med viktige ting der. Noe stakkars Piri-piri påpekte til meg over telefon i dag. Hvis du tar bilde av lunsjen din, får du 700 likes. Hvis du har noe seriøst på hjertet, og faktisk bryr deg om reelle problemstillinger, og forsøker å gjøre noe godt, så blir du slakta!

Til syvende og sist, så er Facebook en parringskonkurranse, hvor kåte mannfolk i panikkalderen, liker alt som er av oppdateringer fra “dum og deilig berter”, i panikk for å “get laid”

Hvis du vil at noen skal ta deg og sakene dine seriøst på Facebook, så er det beste håpet du har og “skifte kjønn”, og lage en profil fylt med bilder fra en eller annen modell-dame i 20-30 årene, for så å fylle på med den virkelige informasjonen du ønsker å spre innimellom. Alle andre taktikker er meningsløse!

Men jeg syns nå jeg var flink da. Jeg klarte å få 2.500 lesere på sakene min, på dag 5 etter oppstart av bloggen min! Noe som bør være en vekker til myndighetspersoner som ønsker å misbruke makten sin for å ta uskyldige! Halve hjembyen min forguder meg, og resten krysser gata når de ser meg, får angst, og later som de ikke ser meg. Og det er akkurat slik det skal være! Jeg har ingenting å skamme meg over, og klarer utmerket godt å leve med meg selv og mine handlinger. Spørsmålet er om DU kan? Og siden det tar temmelig nøyaktig 3 minutter å registrere seg en blogg på WordPress.com, så tenker jeg det blir litt forandring i hjembyen min fra og med nå av … 😉

Da jeg startet Truth Hunter bloggen min i Februar i fjor, hadde jeg ca. 25 lesere den 18. Februar. Den 19. Februar hadde jeg 26.500. Hvis ikke det er en vekker for avmaktspersoner i Grenland, så vet ikke jeg hva som er det … 😉

Tenk på det neste gang dere forsøker å korsfeste en uskyldig jævel! 😀

As for me, I’m outa this place, before the whole shit house burns down 😀

PS!
Jeg lar bloggen min stå, som et vitnemål om hva man egentlig har lov til å si innenfor ytringsfrihetslovene til Norge! Og forsøker du å “ta meg”, så synes jeg faktisk helt seriøst synd på deg!

Leave a Reply

