Jeg saksøker herved Åsa-Kari Kobbersletten for Injurierende Insinuasjoner

aase-kari-kobberslettenTorsdag 14. Mai 2015, klokken 11:11 fremsatte Åse-Kari Kobbersletten Injurierende Insinuasjoner om meg og min person. Jeg legger derfor herved hennes navn til på lista mi over personer som jeg saksøker i mitt søksmål!

Som primært bevismateriale, legger jeg ved en skjermdump, hvor du selv kan se at Åsa-Kari insinuerer at jeg har truet med å sprenge Porsgrunn. Ved å spre dokumenterte usannheter om meg og min person, har Åse-Kari brutt Norsk Lov, og æreskrenket meg og min person.

Nedenfor kan du se bevis for Åsa-Kari sine lovbrudd!

aase-kari-kobbersletten-bevis-injurierende

Leave a Reply

