Mine tanker om Blasfemiparagrafen

jesus-bonerENDELIG ble en av de kanskje mest ytringshemmende lovene gjennom Norsk Historie fjernet; Blasfemiparagrafen! Sist gang denne ble brukt, var mot Arnulf Øverland i 1933, og hans “Kristendommen den 10. landeplagen!” Denne paragrafen har vært noe av det kanskje mest undergravende for demokratiet og ytringsfriheten som har eksistert gjennom Norsk Historie! I den forbindelse har jeg tenkt å lekse litt opp for diverse grupperinger her i landet, denne gangen med bokstavelig talt; Loven i Hånd 😉

Jødene ryker først! Dere er kjappe til å rope “antisemittisme” hver gang noen påpeker at dere er noen forbanna rasister! Til tross for at Jødene var de som faktisk OPPFANT rasisme, i kraft av å utrope seg til “Guds Utvalgte Folk”, så står dere først i køa når folk forsøker å legitimt forsvare seg mot djevelskapen deres nede i Israel! Jødene gis herved; Terningkast NULL!

Så over til Kristendommen! Større hyklere enn dette er det nesten umulig å finne i Norge i dag. De påstår selv at det viktigste påbudet Gud gav de, var at man ikke skulle ha andre Guder enn Gud. Likevel, så klarer de å tilbe en fantasifigur som er så Historisk omskrevet, at han har mer til felles med Titten-Tei og Mannen i Månen, enn den Historiske Jesus!

Så over til Muslimene! I 1.400 år har dele hylt og bært dere om at det er blasfemi å gå med kors, og lage seg avguder. Likevel, så klarer dere faen meg å bøye dere ned mot den største jævla avguden denne verdenen noensinne har sett; Kaaba! Som om det ikke er nok, så gjør dere det faen meg 5 ganger hver dag!

Så over til Skeptikerne! Noen større godtroende fjols enn dere, skal en faen meg leite lenge etter! Dere kaller dere for “skeptiske”, og skryter av at dere ikke liker å bli lurt. Likevel så suger dere og svelger all djevelskap Norsk Presse serverer, som om dere skulle vært en sædsulten Homsehore! Faktum er at hvis jeg bare kunne fått en journalist eller forsker til å skrive under på det, så skulle jeg klart å overtale dere om at Månen var en Gul Ost!

Så over til Journalistene! Dere påstår at dere serverer “Sannheten”. Likevel, så klarer dere faen meg å lire av dere så jævla mye faenskap og fanterier, at det er faen meg mer interessant stoff og nyheter hos Norsk Kornsirkelforening, enn det er hos dere for tida! Faktum er, at hvis en hadde forbudt profesjonell journalisme i Norge i dag, så ville nesten alle Norske Løgner forsvunnet UMIDDELBART!

Så over til Norge som helhet! Det påstås at Norge skal være det “minst korrupte landet i verden”. Denne påstanden må være noe av det mest komiske som denne verden noensinne har sett! Jeg har vært i mange land, men aldri har jeg sett ett mer gjennomkorrupt land enn Norge! Norge var for faen meg så jævla korrupt, at til og med Eva Jolie maktet ikke mer, og måtte rømme hals over hodet!

Så er det USA sin tur! Terrorisme, Terrorisme, Terrorisme tuter dere og kjører på, som om det skulle vært et jævla Hinduistisk Mantra! Og hver gang dere roper dette ordet, så peker dere på “små slemme stater i Midt-Østen”, som bare “tilfeldigvis” produserer jævlig mye olje, som de “tilfeldigvis” selger for Kinesiske Yen! Til tross for dette, så har det nå vel for faen meg aldri eksistert noe mer Terroristisk Stat på denne kloden enn deres! Faktum er, at av alle de såkalte “terroristene” jeg har truffet i denne verden, så er for faen meg 9 av 10 Amerikanske Statsborgere jo for pokker!

En vis mann sa en gang; “Hvordan kan du ta ut flisa fra din brors øyne, når du har en bjelke i ditt eget?” Hvis jeg skulle skrevet noe lignende i dag, så ville jeg byttet ut ordet “bjelke” med “hele forbanna jævla Norskeskogen”, og slik er det med den saken! Jeg har som hovedregel at jo mer religiøs ett menneske er, jo fjærnere er det fra Gud!

Til slutt så vil jeg avslutte med en video jeg mekka for noen år siden, hvor jeg forsøker å ta pulsen på diverse religioner, og hykleriet deres! Kos dere!

One thought on “Mine tanker om Blasfemiparagrafen

Leave a Reply

