Avlatsbrev Innvilget

angelDa har jeg pratet med “Marion” på telefon, og hun ønsker ikke at historien(e) hennes skal nå det offentlige rom i noe større grad enn de allerede har gjort. Jeg velger derfor å fjerne disse 4 bloggene;

MERK, dette er IKKE fordi jeg har tilgitt dere, eller ikke tør å fortelle historiene deres. Hadde det vært min avgjørelse, hadde jeg dratt dere til torgs, og lagt dere i Gapestokken alle mann! Dette er kun fordi at “Marion” ikke ønsker å hverken utnytte sin historie, eller bli en offentlig person!

MEN, hvis jeg tør være litt freidig å fremme et forslag, så er det at dere forsøker å rydde opp i deres eget pikkehelvete, alle mann! For i dag, beviste en Geisha for hele verden at hun var et bedre menneske enn alle dere forbanna jævla horebukker! Og neste gang jeg hører noen omtale en prostituert som “bare en jævla hore”, så klikker jeg APE MONGO! Og da vil pungsteinene dine henge lausere enn du selv tror din pungsteinslause, rævslikker av en forbanna horebukk!!

One thought on “Avlatsbrev Innvilget

Leave a Reply

