Et åpent brev til den Norske Staten

butfucked-norgeDa jeg forlot Norge i 2009, så fortalte jeg min nærmeste venn, at hvis han så meg komme tilbake, så måtte han rømme hals over hode, fordi da kom jeg til å senke Telemark fylke ned i sjøen! I dag er det liten tvil om at jeg mente alvor!

Da jeg satt på Adelanto Detention Center-East, så forsøkte jeg å advare Generalkonsul Michael om at det “kanskje ikke var så lurt å drive på å forsøke å få meg tvangsoverført til Norge”. I dag tror jeg han, og alle andre Norske statsansatte angrer litt på akkurat den avgjørelsen!

I dag har jeg fått mitt eget kapittel ved pensum på Politihøyskolen! Alle Norske Politifolk er på fornavn med meg, selv om jeg ikke aner hvem de er! Hele forpulte jævla møkkastatsapparatet vet utmerket godt hvem jeg er! Og en kan si, at for alle praktiske formål, så holdt jeg løftet mitt til kameraten min!

I så måte vil jeg derfor fremme en advarsel. Jeg er nemlig på vei til å forlate Norge igjen. Og av en eller annen grunn, så tviler jeg for at jeg blir “savnet”. Og jeg vil nok komme tilbake i “ny og ne”, om så ikke for noe annet enn for å besøke venner og kjente. MEN, hvis jeg på nytt igjen, blir dratt tilbake til “gompeland”, mot min vilje, slik dere gjorde i 2012, så kommer de siste års hendelser til å ligne på en “fis i friluft!”

Så når jeg nå forlater Norge, så regner jeg med at det er “mutual consent” i forhold til forståelsen av at det er HELT FUCKINGS GREIT! Fordi, hvis jeg blir dratt tilbake til dette møkkalandet, en gang til, mot min vilje, så vil jeg bli SKIKKELIG SINT!

Leave a Reply

