Jeg har nå sprengt min fruktbarhetsøkende bombe i hjertet av Norge/Porsgrunn

thomas-mue-varde“When you’ve already done the time, why not do the crime?”

13. Juni 2012 lovte jeg i nedenstående YouTube video at jeg skulle sprenge en fruktbarhetsøkende bombe i hjertet av Norge/Porsgrunn. Det har jeg nå gjort. Som bevis kan de se disse artiklene

I tillegg har jeg definitivt produsert i denne prosessen “the biggest shitstorm throughout human history”, noe som kan bekreftes av disse vitnene;

  • Skule Worpvik
  • Bo Lilledalen
  • Kjetil Rakkestad
  • Svein Ludvigsen
  • Odd Reitan
  • Kjell Magne Bondevik
  • Per Steinar Bungum
  • Torstein Bieler
  • Helge Hammelow-Berg
  • Juventus Fotballklubb
  • Bård Stranheim
  • Jan Blomquist

Så da har jeg et spørsmål som da står igjen; “HVORFOR I SVARTE FAEN NEKTES JEG DA ERSTATNING FOR NOE SOM ÅPENBART ER ET AV DE STØRSTE JUSTISMORDENE I MODERNE HISTORIE?”

Leave a Reply

