Finnes Jomfrufødsler?

gunhild-dahlbergEn løgn blir ikke sann, uansett hvor mange ganger den repeteres. Ei heller blir den sann hvis bare “x antall mennesker tror på den”. 4,2 milliarder mennesker tror på Jomfrufødsler. Dette betyr at 4,2 milliarder mennesker med overhengende sannsynlighet tar feil!

Et lignende paradoks finnes i mitt eget liv, som er spørsmålet; “Har jeg bombetrua Porsgrunn, Statsministeren, eller noenting som helst for den saks skyld i Norge?”

Uansett hvor mange mennesker som “mener”, eller “tror” at jeg faktisk har gjort det, så blir det altså ikke sant! Beklager, Øivind Bergh, to tar feil! Som dere selv kan se av dommen min her, så har jeg altså aldri bombetrua noenting som helst! Jeg var heller aldri tiltalt for å ha bombetrua noenting som helst! Faktum er at jeg ble tiltalt fordi Norges befolkning på daværende tidspunkt, led av en kollektiv psykose! Denne psykosen ble jeg spart for, siden jeg ikke levde i Norge da denne psykosen herjet Norge!

Så er det gjenstående spørsmålet om hvorvidt jeg trua Statsministeren med kastrering, og diverse andre ting da. Og JA! Jeg gjorde faktisk dette, og inspirasjonskilden min her var Gunhild Dahlberg, som du kan se på bildet over. Hun skrev nemlig en artikkel ca. 6 måneder tidligere hvor hun skulle “voldta Tore på sporet”, “stikke Jon Almås i halspulsåra med en skistav”, og favoritten min var da hun skulle slite ballene av Jonas Gahr Støre”.

Her er artikkelen til Gunhild forøvrig!

Jeg lo så snørret spruta da jeg leste den, og tenkte at “siden hun kan, så kan jeg”. Så jeg laget min egen lille “satire”, hvor jeg var Statsminister for “Hvitvaskingspartiet”, med en tidligere bankraner som Justisminister, og en Albaner fra Macedonia som Barne- og Familievernminister.

Et av våre politiske punkter var å få Norge definert som Kalifat under Kronpen den I. I tillegg skulle vi tillate en mann å være gift med opptil 72 kvinner. For å skaffe disse kvinnene, skulle vi stoppe all mannlig innvandring til Norge. Vi skulle også deportere alle pedofile voldtektsforbrytere til Bjørnøya, hvor vi skulle ha flydropp av mat, en gang i måneden. Vi skulle også revidere Bibelen, og skrive bok nummer 67, som et ammendum til Bibelen, som skulle inneholde 7 små ord; “Snipp, snapp, snute, så var Eventyret ute!”

Osv, osv, osv …

I tillegg til dette da, så hadde vi et partifestet programpunkt, hvor vi skulle kastrere Statsminister Jens Stoltenberg, skjære tunga at av kjeften på han, og tvangsinnlegge Jens Stoltenberg på Psykiatrisk.

Skien tingrett mente at dette siste punktet var “egnet til å lage frykt”, og dømte meg for å ha truet med å lemleste Statsministeren. Jeg forsøkte å lese Gunhild Dahlberg sin artikkel høyt under saken mot meg, som et eksempel på satire og humor, men dommeren nektet meg å fortsette høytlesningen, da han mente at han ble “kvalm” av å høre på Gunhild. Dommeren nektet med andre ord meg den samme kunstneriske friheten som Gunhild Dahlberg beviselig hadde fått!

Så er de gjenstående spørsmålene, bortsett fra om hvorvidt Jomfrufødsler finnes da, som jeg regner for å være selv-evident!

Var det jeg sa ulovlig?

Hvis det var ulovlig, hvorfor sitter ikke Gunhild Dahlberg på isolat på Ringerike Fengsel da?

Er loven lik for alle?

Er du virkelig så paranoid og korka i huet, at du ble “redd fordi at jeg hadde truet med å tvangsinnlegge Jens Stoltenberg på Psykiatrisk?”

Var Dommeren og Aktor pedofil?

Leave a Reply

