Hva er jeg egentlig dømt for?

domSiden det helt åpenbart er vanskelig for enkelte elementer å forholde seg til fakta i saken min, noe blant annet Øivind Bergh demonstrerte her i går, så velger jeg å publisere deler av dommen min fra Skien Tingrett, slik at folk kan lese med sine egne øyne hva jeg egentlig er dømt for.

MERK, jeg er aldri dømt for å ha “bombetruet” noenting som helst! Jeg er dømt fordi det var “overhengende sannsynlighet for at jeg burde forstå at min fruktbarhetsøkende bombe kunne fremme frykt”, noe som selvfølgelig er vissvass forøvrig.

Personlig så synes jeg at Aktor sine ord da jeg slapp ut fra fengselet beskriver den kollektive psykosen som alle led av da de dømte meg best. Da jeg slapp ut av fengselet, så ringte jeg Aktor for å få tingene mine tilbake. Da sa jeg til han; “Nå skjønner sikkert du også at jeg er uskyldig dømt”. Da svarte Aktor; “Uskyldig og uskyldig Hr. Hansen, urettmessig dømt kan jeg være enig med deg i. Men, hvorvidt du hadde gjort noe ulovlig eller ikke var ikke relevant. Det som var relevant, var hvorvidt det Norske Folket trodde du hadde gjort noe galt!”

Neste spørsmål da, er; “Hvorfor trodde det Norske Folket at jeg hadde gjort noe galt?”

Når en så sammenligner den såkalte “bombevideoen” min med hva som er skrevet om meg i media, så mener jeg at man finner svar på dette spørsmålet. Neste spørsmål da er om det er greit at Norsk presse forhåndsdømmer mennesker slik de forhåndsdømte meg?

Og hvis NRK, Varden, TA, PD, TV2, osv, klarte å putte meg i fengsel i 6 måneder, ved å spre sine løgner om meg og min person, hvor trygg tror du at du egentlig er for at ikke noe lignende skal skje med deg der du sitter …?

3 thoughts on “Hva er jeg egentlig dømt for?

Leave a Reply

