Hva var den EGENTLIGE grunnen til at jeg ble arrestert og dømt?

police brutality shockmansionFor alle som har mer enn to inntakte hjerneceller, er det åpenbart at det er ganske mye som er muffens med saken min. Blant annet ble jeg dømt for å ha “skremt” andre, til tross for at alle som vitnet påstod at de aldri faktisk ble skremt. Dette var forøvrig aktors vitner.

Så da gjenstår spørsmålet; Hvorfor i svarte faen ble jeg egentlig dømt …?

Vel, en mulig årsak kan være at jeg allerede i September 2013 lenge hadde jobbet lenge med å filme politiet, som et ledd for å forebygge politivold og maktmisbruk blant polititjenestemenn. Den 3. Januar 2013 for eksempel, så brøyt to politimenn seg inn i leiligheten min for å arrestere en jentevenn av meg. Da hadde en fyr som jeg hadde kranglet med på YouTube levert en falsk anmeldelse av min jentevenn. Fyren het da WanderingBillyBoy, og du kan finne hans YouTube kanal her.

Da politiet kom, viste de ikke legitimasjon, de nektet meg å filme i min egen leilighet, og truet med å ta meg med i tillegg til min jentevenn, med mindre jeg sluttet å filme. De brøyt seg inn i leiligheten min, til tross for at det ikke var meg de var etter, og gjennomførte et søk i leiligheten min, til tross for at vedkommende de arresterte ikke bodde eller var registrert som boende i leiligheten min. Se selv her hvordan det gikk.

Dagen etter at dette skjedde, kom det ca. 20 polititjenestemenn fra Grenland Politikammer på døra mi og arresterte meg. Da hadde de tatt på seg skuddsikre vester, hjelmer, skjold, gassgranater og MP5. De hadde i tillegg med seg rambukk, for å “sikre tilgang til leiligheten”. Til tross for at jeg aldri har motsatt meg arrestasjon, brukt vold eller eid våpen. Da jeg åpnet døra ble jeg forøvrig ganske stygt slengt i veggen, til tross for at jeg åpnet frivillig og rolig, og ikke motsatte meg arrestasjon på noen som helst slags måte. Da de kom, gikk det for seg sånn ca. som på bildet ovenfor forøvrig …

Et halvt år senere var jeg tiltalt i en meningsløs rettssak, som basically var basert på “mye bæ og lite ull”. Så jeg spør deg nå; Hvorfor tror DU at jeg ble dømt …?

EDIT; Det er sikkert lett å hoppe til konklusjoner etter å ha sett ovenstående video, men vær klar over at da jeg filmet den, hadde jeg akkurat opplevd grove overtramp av mine rettigheter i følge menneskeretttighetene om “privatlivets fred”. Slikt blir man “en smule hissig av”. Det som jeg vil du skal sitte igjen med dog, er to spørsmål dog;

  • Er det greit at en kvinnelig Norsk statsborger blir uskyldig arrestert, og satt på håndjern, på grunn av et anonymt tips gitt av en Engelskmann fra England?
  • Er det greit at Norsk Politi bryter Norsk Lov og bryter seg inn, uten å vise ID, for så å nekte meg mine Grunnlovsfestede rettigheter i min egen leilighet?
Leave a Reply

