Ble jeg fengslet på grunn av mitt engasjement i Breiviksaken

anders-behring-breivikDen 22. Juli 2011 bestemte jeg meg for å finne ut hva som gikk galt i forbindelse med Breiviksaken, for å forsøke å forhindre lignende hendelser i fremtiden. Siden da, har jeg blitt avhørt av Secret Service 2 ganger, arrestert av Secret Service, US Marshalls, ICE, Santa Monica PD, Santa Rosa PD, FBI, og arrestert og deportert som ulovlig innvandrer ifra USA.

I tillegg har jeg blitt arrestert 5 ganger i Norge, forsøkt tvangsinnlagt 5 ganger, hatt 4 Psykiatere, 1 Psykolog og 4 leger, alle sammens rettsoppnevnt, for å forsøke å stoppe meg ifra å finne sannheten. Jeg har sonet 6 måneder i fengsel, sittet 10 døgn på glattcelle, og 2 uker i varetekt i Kragerø. I tillegg har jeg blitt kontaktet av NSA over Facebook, og oppfordret til å være en “flittig ape”, og fortsette med programmering, og ikke bry meg om resten av verden.

I tillegg sitter Anders Behring Breivik på isolat, hvor det er umulig for meg å besøke han, for å intervjue han. Store deler av saken hans er låst ned i Riksarkivet, utelatt fra offentlighetens lys i 60 år, og store deler av rettssaken hans ble sensurert fra det offentlige rom, fordi han (sitat); “ikke skulle få muligheten til å selge saken sin i det offentlige rom”.

Hva er det egentlig som er så betent med Breiviksaken at individer som ønsker å finne informasjon om Breivik blir tatt så hardt som det jeg ble? Hvorfor tåler ikke fakta rundt Anders Behring Breivik dagslys?

Når man tar i betraktning andre ting som jeg har klart på privat initiativ, slik som for eksempel å sprenge åpen den relativt høyt profilerte Langesundsaken, så er det vanskelig for det offentlige rettsapparatet å ikke ta meg alvorlig som en relativt habil privatetterforsker noe særlig lengre enn det de har gjort. Når en i tillegg ser den åpenbare inkompetensen hos Norsk Politi, både på etterforskningssiden, etterretningssiden, og generelt ellers, er det vanskelig å svare intelligent på hvorfor privatetterforskere som meg ikke får tilgang til Breivik, og hvorfor ABB på død og liv skal isoleres fra samfunnet for enhver pris, slik praksisen rundt han i dag er.

Men  det viktigste spørsmålet gjenstår dog da, og det er; “Hvorfor i svarte faen endte jeg opp i fengsel, ble demonisert av Norsk Media, fengslet 5 ganger, i tillegg til en gang i USA av Secret Service, når det eneste jeg ønsket å oppnå var å forhindre fremtidige terroristhandlinger, ala det Anders Behring Breivik gjorde den 22. Juli 2011” …?

Er dette en avansert form for “Jantelovpraksis” som jeg ikke forstår, eller stikker det noe dypere under saken min, som den Norske Staten ikke vil at jeg skal finne ut av …?

You tell me …

Vennlig Hilsen,

Thomas Hansen, også kjent som “Bombemannen”

2 thoughts on “Ble jeg fengslet på grunn av mitt engasjement i Breiviksaken

Leave a Reply

