Er Steinar Strømsrud Baar et statsautorisert nettroll?

steinar-strømsrud-baarI et par måneder nå, har jeg blitt stalket av Steinar Strømsrud Baar på de fleste gruppene på Facebook hvor jeg har kommentert. Superlativene har sittet relativt løst hos Steinar, og han har blant annet fremmet relativt injurierende insinuasjoner, som enkelt ville kunne klassifiseres som æreskrenkelser, hvis jeg hadde ønsket å følge de opp i rettssvesenet.

I dag dreit Steinar seg ut, og innrømmet rett ut at han har jobbet med “opplæring av politi”, i Midt-Østen, hvor han blant annet har tatt følgende “selfie”.

Når en tar i betraktning mitt engasjement mot politiets metoder, og hvordan de begår overgrep mot det Norske folk, ble det plutselig enkelt for meg i dag å forstå motivasjonen til Steinar, da han postet følgende på Klassekampen sine sider

steinar-stroemsrud-baarDet gjenstående spørsmålet er; Hvilke type “trening” gav Steinar politiet i Midt-Østen? Jobber Steinar fortsatt med “trening” av politi? Hvorfor er Steinar så mye på Facebook for tida? Er han et profesjonelt statsansatt nettroll?

Siden Steinar ikke liker å prate om sin egen jobb, i hvertfall ikke til meg, så synes jeg at dere andre kanskje kan spørre Steinar om disse spørsmålene …

For å ha et statsautorisert nettroll, gående løs i diverse Facebooksider, med en agenda å FUD’e alle debatter, er kanskje ikke fruktbart for ytringsfriheten og Norge som rettssamfunn, eller …?

Leave a Reply

