Visste du at jeg pleide pisse på dørhåndtaket til Grenland Politikammer i 13 måneder …?

i-regret-nothingI perioden fra den 1. Juli 2012 til midten av August i 2013, pleide jeg å gå forbi Grenland Politikammer sin post i Porsgrunn, gjerne et par ganger i uken, på kveldstid. Da jeg kom til døra, kikket jeg meg nøye rundt, for å forvisse meg om at ingen så meg, før jeg dro frem luren, og pisset på dørhåndtaket deres. Dette repeterte seg ca. 2 ganger per uke, i en periode på 13 måneder.

MEN, det mest komiske i situasjonen, er at jeg aldri kan dømmes for brudd på Norsk “urineringslov”, siden jeg er Norgeshistoriens best dokumenterte løgner, og ergo kan mitt eget vitnemål ei heller tas som et “seriøst vitnemål”. Så hvis jeg får ilagt 200×4.000 kroner i forenklet forelegg for urinering på offentlig eiendom, kan jeg bare si; “jeg løy, for å gjøre meg selv mer interessant blant leserne mine. Jeg har aldri tissa på døra deres” … 😀

MEN, kanskje det eneste som er mer komisk enn ovenstående faktum, er at absolutt samtlige jeg har fortalt den historien til, trekker på smilebåndene, og ler, mens de stilltiende sier; “Ja, ja, they had it coming” … 😉

Så nå vet du hvorfor maten smakte piss i 13 måneder kjære Skule Worpvik … 😀

PS!
Under har jeg lagt ved teknisk bevis for at mitt vitnemål ikke er troverdig, i tilfelle dere skulle finne på å forsøke å bøtelegge meg, jævla hestkuker!!

2 thoughts on “Visste du at jeg pleide pisse på dørhåndtaket til Grenland Politikammer i 13 måneder …?

Leave a Reply

