Jeg anmelder Telemarksavisa ved Journalist Ørnulf Holen for æreskrenkelser

telemarksavisa-5Den 4. Oktober 2013 så skrev TA, sitat; “39-åringen er også dømt for å ha lagt ut en video på Youtube, hvor han skrev: «I Declare War Upon USA»”. Dette er en løgn, siden jeg aldri ble dømt for videoen “I Declare War Upon USA”. Noe som leserne mine selv kan lese fra utdragene fra min egen dom!

Ytterligere kommentar er egentlig unødvendig, bortsett fra det faktumet at særdeles skjerpende omstendigheter bør tas i betraktning, siden Ørnulf Holen er Journalist, og ikke burde lefle rundt med sannheten slik han åpenbart gjør. Ergo har Ørnulf Holen brutt Straffeloven fra 1902, kapittel 23, og fremmet en særdeles æreskrenkende ytring. Dette har i verste fall en strafferamme på 6 års fengsel, i beste fall 6 måneder, for ikke å glemme erstatning og oppreisning til meg som person.

Dette er en del av en større politianmeldelse, hvor kanskje så mange som hundrevis av individer, hovedsaklig journalister og politibetjenter ved Grenland Politikammer, vil bli politianmeldt av undertegnede.

Leave a Reply

