Jeg politianmelder NRK Østafjells for æreskrenkelser ved Journalistene Martin Herman Wiedswang Zondag og Kirsti Haga Honningsøy

zontagDen 14. Juni 2012, så skrev NRK Østafjells, sitat; “Jeg vil sprenge den største gjødselsbomben i menneskets historie i hjertet av hele Norge, Porsgrunn”, hvor de påstod at dette var et sitat fra meg, og en av mine YouTube videoer. Dette er beviselig en løgn, og ergo brudd på Straffeloven fra 1902, kapittel 23, og ergo Æreskrenkende i natur. Denne loven har en strafferamme på 6 måneders fengsel, under særdeles skjerpende omstendigheter kan også opptil 3 års fengsel kreves. Jeg mener at i kraft av en Journalists yrke, så bør særdeles skjerpende omstendigheter taes i betraktning i denne saken.

honningsoeyJeg er nå 100% yrkesufør på grunn av NRK, og andre medier sine løgner om meg, min sak, og min person. Siden jeg pleide å fakturere 950 NOK per time, sist jeg jobbet, før NRK og andre ødela min evne til å jobbe, betyr dette at en må utmåle erstatning for et 950NOK per time, multiplisert med 30 år, siden jeg var 37 år gammel på daværende tidspunkt. Dette blir en erstatning på ca. 16 Millioner NOK, pluss pådrag for inflasjonsjustert rente. I tillegg til erstatning for tort og svie!

Dette er en del av et større søksmål, hvor nevnte personer er på en liste, sammens med flere hundre individer.

One thought on “Jeg politianmelder NRK Østafjells for æreskrenkelser ved Journalistene Martin Herman Wiedswang Zondag og Kirsti Haga Honningsøy

Leave a Reply

