Jeg Politianmelder “WanderingBillyBoy” for falsk anmeldelse

WanderingBillyBoyDen 3. Januar 2013 ble en venninne av meg arrestert på grunn av åpenbare falske beskyldninger. Visstnok skulle hun ha, sitat; “viftet med en kniv”, ifølge Politibetjenten som ledet arrestasjonen.

Senere samme dag mer eller mindre innrømmet en venn av “WanderingBillyBoy” at “Billy” hadde levert falsk anmeldelse, og til og med i stor grad inkriminert seg selv, ved å lage en YouTube video som vennen til “Billy” sendte meg lenke til. Hvem “WanderingBillyBoy” er, vet jeg ikke, men YouTube kanalen hans kan finnes her. Jeg regner med det skal være en smal sak for Politiet og finne ut hvem “Billy” er, spesielt tatt i betraktning at “Billy” har filmet en hel rekke med videoer, i noe som kan oppleves å være hans lokalområde, altså “Basildon”, som jeg regner med er i Storbritannia en eller annen plass. Nedenfor kan du se selve arrestasjonen av min venninne.

Som særskilt skjerpende omstendigheter, mener jeg det faktumet at min venninne var narkoman bør tas i betraktning. De siste månedene før arrestasjonen av min venninne, hadde jeg pleiet henne og hjulpet henne for å forsøke å legge narkotika bak seg. Da hun ble arrestert, fikk hun tilbake sine psykiske problemer, og endte opp med å kontakte en pusher umiddelbart da hun slapp ut fra glattcella, hvor hun valgte å bytte seksuelle tjenester for Narkotika.

Da hun slapp ut av glattcella, kunne ikke jeg møte henne og hjelpe henne, fordi jeg da selv hadde blitt arrestert på grunn av mitt engasjement for å få henne fri, siden jeg visste at hun hadde psykiske problemer, og at dette ville kunne resultere i å knekke henne psykisk. I følge Norsk lov, er dette et brudd på Paragraf 168, falsk anmeldelse, og har en strafferamme på 8 års fengsel. Siden Storbritannia er medlem av Schengen, vil en eventuell utlevering av “Billy” være en relativt smal sak å få til for Norsk Politi.

Dette er en del av en større anmeldelse, hvor kanskje over hundre individer vil bli anmeldt av undertegnede for brudd på diverse lover.

One thought on “Jeg Politianmelder “WanderingBillyBoy” for falsk anmeldelse

Leave a Reply

