Jeg Anmelder den Amerikanske Stat for omsorgssvikt som resulterte i en hel rekke med Psykologiske problemer for Bradley Manning

manningJeg anmelder den amerikanske staten for omsorgssvikt og slett etterforskningsarbeide i forbindelse med fengslingen og rettssaken til Mr. Bradley Manning. Mr. Manning har helt åpenbart lidd et helt enormt psykisk press, som har resultert i, slik jeg kan se det, Personlighetsforstyrrelse, Paranoia og diverse andre Psykiatriske diagnoser.

Jeg anmelder derfor den Amerikanske Staten for omsorgssvikt som resulterte i disse problemene for Mr. Manning, og vil på et passende tidspunkt, filme meg selv, mens jeg stikker ned på den Amerikanske Ambassaden i Oslo, for å levere min O2 Visumsøknad, slik at jeg kan forfølge og etterforske denne saken ifra USA. Målet mitt er å få alle de skyldige tiltalt, dømt og fengslet for omsorgssvikt, og eventuelle andre kriminelle forhold jeg kommer frem til under min etterforskning. I tillegg til å få Manning frikjent for en handling hvor det ikke er fremsatt noen som helst slags tekniske beviser, såvidt meg er bekjent!

Siden dette er enklere for meg å gjøre fra USA, søker jeg herved om O2 Visum, for å kunne prossessere og etterforske denne saken ifra USA!

Dette er en del av en større anmeldelse, og sannsynligvis ikke relevant i forhold til etterforskning fra Grenland Politikammer sin side, men vil likevel bli levert i samleanmeldelsen min senere i år til Grenland Politikammer.

Leave a Reply

