Jeg Anmelder den Svenske Staten for Æreskrenkelser og Falske Beskyldninger

julian-assangeJeg anmelder den Svenske Stat for Æreskrenkelser og Injurierende påstander i forhold til voldtektsbeskyldningene mot Mr. Julian Assange. Jeg vil på et senere tidspunkt igangsette etterforskning av alle de impliserte i forhold til de Svenske påtalemyndighetenes falske beskyldninger mot Mr. Assange, men velger likevel å la denne være en del av min samleanmeldelse, som jeg vil overlevere Grenland Politikammer på et passende tidspunkt.

På et passende tidspunkt vil jeg spasere ned til den Svenske Ambassaden i Oslo, mens jeg filmer meg selv, og overleverer anmeldelsen til de Svenske myndighetene. Målet mitt er å få alle de skyldige arrestert, tiltalt og dømt for æreskrenkende påstander, injurierende ininuasjoner og falsk tiltale og anmeldelse.

Med mindre den Svenske Stat kan med umiddelbar virkning fremlegge bevis for at Mr. Assange har voldtatt to kvinner, så vil jeg på det sterkeste råde de til å frafalle tiltalen mot Mr. Assange, for ikke å ytterligere inkriminere seg selv!

Leave a Reply

