Jeg Anmelder FBI for falsk anmeldelse og æreskrenkelser som ledte til Aaron Schwartz sitt selvmord

Aaron_Swartz_2_at_Boston_Wikipedia_Meetup_2009-08-18_I 2013 begikk Aaron Schwartz selvmord. Da hadde han blitt tiltalt for noe som åpenbart var fabrikkerte anmeldelser og æreskrenkende i natur. Jeg anmelder derfor herved Federal Bureau of Investigation for æreskrenkelser og injurierende påstander, som ledet til at Aaron begikk selvmord i 2013.

Jeg har ikke alle detaljene i denne saken foreløpig, men vil i mitt videre arbeid lete opp alt jeg kan komme over av bevismateriale og vitner, med det som formål, og få tiltalt, dømt og fengslet alle de skyldige. Jeg er litt usikker på akkurat hvilke paragrafer som ble brutt i forbindelse med tiltalen mot Aaron, men er relativt sikker på at de skyldige risikerer opptil flere års fengsel hver for sine handlinger.

Jeg er også litt usikker på akkurat hvem som skal behandle denne anmeldelsen, men velger inntil videre å levere den som en del av min samlesak til Grenland Politikammer. På et senere tidspunkt, vil jeg levere mer bevis i denne saken, og søke om O2 visum for å kunne reise til USA for å få de skyldige tiltalt, dømt og fengslet!

2 thoughts on “Jeg Anmelder FBI for falsk anmeldelse og æreskrenkelser som ledte til Aaron Schwartz sitt selvmord

  1. Du bare anmelder i vei men du har overhodet ikke greie på hvorfor du skal anmelde dem?(FBI, altså)
    Hva har egentlig denne saken med deg å gjøre i det hele tatt?? Hva er motivasjonen din? Cash??
    Og hvorfor i alle dager tror du noen som helst vil ta NOE av dette seriøst?

    Ja ja, du får ha lykke til i din kamp mot “systemet” 😉
    Syns hele bloggen din er latterlig. JA!! Korrupsjon må bekjempes men ikke av deg.
    Innse din begrensing.

    Like

    1. “Overhodet ikke” er en smule overdrivelse, jeg har litt peiling på hva jeg gjør, men joda, du har rett i at jeg vet ikke alle svarene jeg trenger riktig enda. Men jeg vet nok til å lage et relativt stort helvete i Telemark … 😉

      Like

Leave a Reply

