Jeg politianmelder narkosjef Skule Worpvik og daglig leder ved Jimmys Pub for æreskrenkelser og injurierende insinuasjoner

drittpakkeDa jeg kom med denne saken i fjor, som TelemarksAvisa i sin “uendelige visdom” omskrev til dette, hvor de påstod de hadde skrevet et “intervju” med meg, ble jeg politianmeldt av Politibetjent Skule Worpvik for æreskrenkelser.

Da jeg forsøkte å få meg en kopp kaffe på Jimmys Pub i Porsgrunn, dagen etter at saken eksploderte over Facebook, så fikk jeg beskjed om at jeg var “ikke ønsket der, frem til saken rundt meg var ferdig etterforsket”. Daglig leder ved Jimmys Pub kunne forøvrig opplyse meg om at, sitat; “det var han som hadde politianmeldt meg for Skule Worpvik saken”.

Da skrev jeg en sak om Jimmys Pub hvor jeg fortalte sannheten om det jeg visste om Kokainomsetning på Jimmys, og hvordan Jimmys Pub var, sitat; “inngangsportalen til Narkotikahelvete i Porsgrunn”.

Senere fikk jeg innkallelse til Larvik Politikammer, hvor jeg måtte forklare meg rundt begge sakene mine, fordi jeg var under etterforskning for å ha brutt Straffeloven fra 1902, Kapittel 23, formoder jeg.

Å overhode insinuere at jeg ikke gav en korrekt fremstilling av sannheten, slik jeg hadde etterforsket meg frem til selv på eget initiativ, ved å faktisk politianmelde meg for æreskrenkelse, er faktisk i seg selv æreskrenkende. Krenkelsen ble ytterligere forstørret ved at TA valgte å skrive om saken på den måten de gjorde.

Jeg velger derfor å Politianmelde Daglig Leder ved Jimmys Pub og Skule Worpvik for Æreskrenkelser og Injurierende Insinuasjoner. Jeg har alltid, hele livet mitt, forsøkt å være de “svakes talsrør”, noe som er selve fundamentet til hvorfor vi overhode har ytringsfrihet. Og også i denne saken, var jeg ingenting annet enn de svakes talsrør! For eksempel, så kan Ismet Mustafa bekrefte hvordan det, sitat; “pleide å flagre ‘kokain’ over bordene ved Jimmys Pub”. Dog, å kalle det “kokain” er kanskje en smule overdrivelse. Jeg analyserte det selv, ved at jeg var sammens med en venn av meg, som satt og drakk øl, og spurte en tredjepart om han kunne skaffe noe “kola”. Da konkluderte jeg med at det var stort sett utelukkende askorbinsyre, pluss litt lightergass. Dette ble dog solgt som “kola” for tusen kroner grammet.

Et par måneder før jeg skrev om Jimmys Pub, så gikk jeg og Ismet Mustafe forøvrig sammens inn på Jimmys. Da ble vi spurt av en av dørvaktene ved puben om vi kunne, sitat; “skaffe noe kola?”

Forøvrig, så kan det påpekes at i forhold til utsagnene jeg fremmet mot Skule Worpvik, så kan Dan Hagen, som er journalist ved TA, selv bekrefte at jeg også i denne saken var “de svakes talsrør”.

Også kan en jo spørre seg selv om hvorfor akkurat Daglig Leder ved Jimmys Pub og Skule Worpvik valgte å “stå sammen” om å anmelde meg for æreskrenkelser?

Forsøkte Skule Worpvik å dekke over Kokainsalget som i hvertfall frem til i fjor, foregikk omtrent helt åpenlyst på Jimmys Pub? Hadde Politibetjent Worpvik egne motiver til å forsøke å hjelpe til med å dekke over saken?

Når en ser på mitt engasjement i Langesundsaken, hvor forøvrig Skule Worpvik var den som hadde det øverste ansvaret til syvende og sist, så er det fristende å spørre seg selv om Worpvik forsøkte å sverte meg i media, fordi han visste at jeg allerede på daværende tidspunkt hadde begynt å etterforske og gjenoppta “prestigesaken” hans fra 2006.

Men det blir forsåvidt bare spekulasjoner fra min side. Det som dog gjenstår av begge disse sakene, er det faktumet at jeg følte det utrolig æreskrenkende og ydmykende og måtte sitte på Larvik Politikammer og forklare meg om to saker, hvor jeg bare rett og slett hadde gjort den jobben, som helt åpenbart var Politiet og Media sin jobb, men som de enda mer åpenbart av uvisse årsaker har fullstendig kapitulert ifra …

Jeg politianmelder derfor Skule Worpvik og Daglig Leder ved Jimmy Pub som en del av min samleanmeldelse.

Forøvrig vil jeg påpeke, at med mindre etterforskningen av saken hvor jeg selv står politianmeldt for æreskrenkende og injurierende insinuasjoner ved Larvik Politikammer henlegges på grunn av, sitat; “intet straffbart forhold”, så vil jeg ANKE HENLEGGELSEN!

I denne saken stevner jeg 3 vitner, Dan Hagen, journalist ved TA og Ismet Mustafa, en nær og personlig god venn av meg. I tillegg har jeg et vitne til, som jeg velger å holde hemmelig, frem til en eventuell rettssak hvor stevning blir aktuelt!

Forøvrig, i forhold til sitatet til Skule Worpvik, hvor han visstnok skal ha sagt; “det kan se ut som om noen har forberedet en drittpakke til meg”, så ønsker jeg å avslutningsvis poengtere at; Med mindre du ønsker trynet fullt av drit, kanskje du burde holde deg borte fra “shit”, og ikke stikke huet inn i rævva på andre skikkelige folk?

Leave a Reply

