Jeg Politianmelder Sikkerhetssjefen til Jens Stoltenberg, Roar Thun, for å ha løyet 3 ganger, under Ed

roar-thunJeg Politianmelder herved Roar Thun, tidligere Statsminister Jens Stoltenberg sin sikkerhetsansvarlig, for å ha løyet 3 ganger under Ed den 17/18 September, 2013, i rettssaken imot meg. Som vitne stevner jeg Andreas Haugen, min daværende advokat, som kan bekrefte påstanden min.

Det ligger forøvrig tekniske bevis i kjelleren til Skien Tingrett som bekrefter påstanden min!

Denne anmeldelsen er en del av en større anmeldelse, hvor opptil hundrevis av enkeltindivider risikerer å bli anmeldt av undertegnede!

Leave a Reply

