Ble Linn Madelen Bråthen drept av en politimann?

linn-madelenI følge den offisielle historien, så begikk Linn Madelen Bråthen selvmord, mens en stakkar politibetjent ved Grenland politikammer ble tvunget til å se på, ute av stand til å hjelpe Linn Madelen.

I følge den offisielle historien, så er Julian Assange voldtekstforbryter, Bradley Manning er landsforræder, og jeg er bombeterrorist. Så den offisielle historien har jeg omtrent like stor tiltro til, som jeg har på julenissen, og de små grønne og magiske dvergene som bor i skogen!

Faktum er at den offisielle historien rundt alle disse sakene i seg selv er et kriminelt forhold. I Norge er det å påstå at Linn Madelen begikk selvmord for eksempel, sannsynligvis brudd på Straffeloven fra 1902, kapittel 23.

Spør deg selv dette spørsmålet; Hvis det hadde vært deg som hadde vært i Lars Trøen van Hoegee sine sko, hva tror du ville skjedd? Ville du fått hjelp av andre politibetjenter ved Grenland Politikammer til å dekke over bevis? Ville du fått lov til å være etterforsker i din egen sak? Ville du blitt trodd senere om du hadde løyet om saken først? Eller tror du at du ville blitt tiltalt for drap, dømt til 15 års fengsel, og putta bort der hvor du hører hjemme?

Flere mennesker i nettverket rundt meg, har sågar påstått at den egentlige grunnen til hvorfor jeg ble arrestert selv i midten av August 2013, var fordi Grenland Politikammer forsøkte å, sitat; “kontrollere informasjonsflyten rundt Breviksaken”. Altså med andre ord så ønsket Grenland Politikammer ikke å ha noen “nysgjerrige som snoket rundt i Breviksaken for å ødelegge deres evne til å frikjenne en av deres egne”.

Jeg vet ikke hvorfor jeg ble arrestert i midten av August. Aktor påstod at årsaken var at Stoltenberg sitt sikkerhetsapparat ikke, sitat; “turde ha meg gående løs på gata i forbindelse med at Stoltenberg skulle til Porsgrunn å holde tale”. Men, den delen av historien benektet Roar Thun selv i rettssaken imot meg, da han sa, sitat; “Dere tryglet meg om å anmelde Hansen, og sa at dere kom til å ta saken hans seriøst, til tross for at jeg egentlig ikke så noen grunn til å anmelde han”. I tillegg så løy Roar Thun under Ed, en løgn som jeg har en mistanke til ble “manipulert frem”, ved å “sjonglere med bevismateriale”, slik at Aktor Per Steinar Bungum skulle klare å “drite i buksa, og skylde på Thun”.

Men, hvis Linn Madelen Bråthen ikke ble drept, hvorfor trenerte andre politibetjenter ved Grenland Politikammer etterforskingen slik det er blitt dokumentert at de har gjort? Hvorfor måtte jeg tilsynelatende for “enhver pris” fjernes fra gata? Var det fordi jeg allerede da var en velartikulert politiavslører og korrupsjonsjeger?

Faktum er at indisiene i saken mot van Hoegee er såpass sterke, at å ikke tiltale Hoegee for drap, og dømme han deretter, sannsynligvis i seg selv er et grovt overtramp på alle idealene Grunnlovsfedrene våre stod for!

“If it smells like a fish, walks like a fish and shits like a fish, it’s probably a fish!”

Og i Breviksaken hvor Linn Madelen Bråthen endte opp med å måtte ofre sitt liv, så lukter det så mye fisk, at en skulle tro en hadde havnet i en stim med feskslo, midt i Lofotfeske!

Korrupsjonsjegeren vil på eget initiativ forfølge denne saken videre, til van Hoegee står tiltalt for drap. Hvis du har informasjon om Breviksaken, så kan du sende det til thomas@magixilluminate.com.

One thought on “Ble Linn Madelen Bråthen drept av en politimann?

Leave a Reply

