Bruker Porsgrunnsordfører Øystein Beyer kokain?

oeystein-beyerDa jeg forsøkte meg på å avsløre “kola”-salget ved Jimmys Pub i Porsgrunn i 2013 første gang, så skrev jeg en kommentar på Facebook siden til Ordføreren i Porsgrunn. I denne meldingen skrev jeg sånn ca. at “på Jimmys pub i Porsgrunn selger de C-vitaminer for 1.000NOK per gram, og kaller det for ‘kola'”. Da ble jeg umiddelbart blokkert fra Øystein Beyer sin Facebook side!

At Beyer valgte å da blokkere meg akkurat da, må sees på som mer enn middels merkelig. Spesielt tatt i betraktning av at bare en uke før, hadde han gitt meg “high-five” i Storgata i Porsgrunn for mitt, sitat; “gode arbeid som Muhammed ‘Bombeterroristen'”. Han oppfordret meg forøvrig til å, sitat; “fortsette det gode arbeidet”. Så med andre ord kan en stille seg spørsmålet om Øystein Beyer synes det er greit med bombeterrorister, men ikke kokainavslørere i sin egen by?

Det er mulig dette høres ut som en merkelig konklusjon, og forsåvidt er det ikke noe konklusjon, men heller et åpent spørsmål, og spørsmålet mitt er; “Bruker ordføreren i Porsgrunn, Øystein Beyer, kokain?”

Og hvis han ikke bruker kokain, hvorfor blokkerte han meg fra Facebook, akkurat i det øyeblikket jeg kom med kokainavslørelsene mine?

PS!
Jeg skulle gjerne spurt Øystein Beyer om dette selv, og gitt han uttalerett, siden jeg synes det er en uting å spre rykter om andre personer, uten å gi de tilsvarsrett, men det er beklageligvis umulig for meg, siden jeg som sagt er blokkert fra å sende Øystein Beyer meldinger over Facebook!

Derfor ville jeg satt pris på om en av mine lesere kunne sendt denne artikkelen til han, for å få Hr. Beyer til å selv utrede rundt sitt forhold til kokain …

På forhånd takk!

Vennlig Hilsen,

“Muhammed Bombeterroristen”

5 thoughts on “Bruker Porsgrunnsordfører Øystein Beyer kokain?

  1. wtf? er du 4 år eller?
    hvis du absolutt skal prate piss om privatpersoner vil jeg anbefale deg å stå fram da det er ulovlig og spre rykter som dette uten noe som helst grunnlag.
    det er vel heller sånn at ordføreren ikke vil ha masse konspirasjonsteori BS på facebook’en sin.
    bare en teori.

    Like

  2. ikke at man treng å være rakettforsker for å finne ut kem du e.
    du får nu bare kjøre på med de anmeldelsan dine du morsomme mann:)

    Like

Leave a Reply

