Hvordan du kan få syndsforlatelse fra meg?

thomas-hansenHvis du har vært en av de som har vært med i hylekoret, og slik hjulpet til med å få meg arrestert, dømt og fengslet, så kan du be meg om tilgivelse. Så enkelt er det faktisk.

Hvis du derimot tilhører Norges Journalistkorps, eller en av de ansvarlige etterforskerne/juristene ved Grenland Politikammer, så er toget ditt sannsynligvis gått, og du må punge ut, MASSIVT med penger, i tillegg til å levere en uforbeholden beklagelse, i det offentlige rom, og muligens også gå i fengsel for sine egne synder. Sorry!

Med mindre du gjør absolutt alt som står i din makt for å gi meg tilbake det som du, og dine venner tok ifra meg, så vil jeg forfølge deg til jordens ende om jeg må, for å sørge for at du steker i ditt eget fett!

Og i forhold til Langesundsaken, og andre saker som ikke omhandler meg, så er dette saker som det vil være uetisk av meg å fjerne! Derfor vil disse stå til evig tid, som en vitnemål over Grenland Politikammer sin totale udugelighet, og Spesialenhetens fullstendige mangel på evne til å gjennomføre mandatet sitt!

For å bevise at jeg kan vise storsinn og tilgi, velger jeg å legge frem dette eksempelet!

Leave a Reply

