Hvordan min far lærte meg å håndtere mobbing

ikke-mobb-kameraten-minDa min søster var liten, ble hun mobbet av guttene ute på lekeplassen. Hun kom gråtende opp til min far, og fortalte faren min hva som hadde skjedd. Istedenfor å løpe ut og ta guttene selv, så lærte faren min søsteren min hvordan hun skulle sloss, og ta tilbake.

Søsteren min sprang ut på lekeplassen, og gjorde det faren min hadde lært henne. Hun sparka mobbesvina rett i skinnleggen, pungsteinene, og der det gjorde mest vondt. Den ene snørrungen etter den andre løp hjem fra lekeplassen gråtekvalt, hulkende.

Det er mulig jeg bryter Norsk Lov nå, ved å oppfordre til selvjustis imot mobbing. Men det driter jeg i!

Hvis du blir mobbet, er min oppfordring til deg, at du tar springfart fra andre siden av rommet om så, og sparker slangeskinnsstøvlene dine rett opp i pungsteinene på svina, til de må kirurgisk fjernes om så! Kun slik kan du sette en stopper for mobbing!

Hvis dette er en kriminell ytring så gir jeg blanke faen i det. Jeg er uansett ute på prøve, og hvis du ønsker å politianmelde meg for denne ytringen, så ønsker jeg deg lykke til!!

“Unless you leave me, and my friends alone, and give us the justice we deserve, I will put my right boot, so far up your ass, you will have to send in an Archaeological dig-team into your ass, to have them Surgically remove my right boot from your colon!”

Leave a Reply

