Har Jens Stoltenberg vært Hasjnarkoman?

ninni-jensemannEn bekjent av meg i Porsgrunn som er “gammelfreaker” pleide å dope seg sammens med Ninni Stoltenberg på 80 tallet. En gang ble de tatt for et brekk sammens. Da slapp de begge to ut av glattcella i løpet av minutter. Noe som min venn syntes var, sitat; “merkelig”.

Vennen min ble senere tatt for 1KG Hasj. Da han fikk tiltalen imot seg, så oppdaget han til sin forbauselse at han ikke var tiltalt for mer enn 0,5KG. Vennen min stod opp i rettssalen og fortalte dommeren at det hadde forsvunnet et halvt kilo, men ble bedt om å sitte ned og holde kjeft, og gjøre som han ble fortalt. Hvor ble det av det siste halvkiloet?

Da jeg advarte Grenland Politikammer om at jeg skulle avsløre Norgeshistoriens største “shit storm” (shit betyr Hasj på sleng), så ble jeg plutselig demonisert av Norsk Presse, arrestert av Grenland Politikammer, forsøkt tvangsinnlagt på psykiatrisk 5 ganger. I tillegg løy Roar Thun under Ed i rettssaken imot meg, hvor jeg ble dømt som “bombemannen”. Roar Thun er sikkerhetssjefen til Jens Stoltenberg.

Etter at jeg slapp ut fra fengsel, avslørte jeg Norgeshistoriens største korrupsjonsavsløring rundt Hasj, hvor Andrew Westwood måtte sone for 356 kilo Hasj, som sannynligvis tilhørte Grenland Politikammer.

Hva var det Jens Stoltenberg ikke ville at jeg skulle finne ut? Hvorfor ble Ninni Stoltenberg tatt på med “silkehansker” av Norsk Politi? Hvem stjal Hasjen til vennen min? Og hvorfor ble Jens Stoltenberg, og sikkerhetsapparatet rundt han med i hylekoret som endte opp med å dømme meg som “bombeterrorist”?

Den eneste logiske konklusjonen her, for alle de som har mer enn to inntakte hjerneceller, er at Jens Stoltenberg har selv vært Hasjnarkoman, og at Norsk Politi og Presse i flere år har hjulpet han med å skjule sitt eget misbruk. Men kom gjerne med alternative konklusjoner, hvis du føler at konklusjonen min virker “merkelig” 

PS!
Jeg skulle gjerne ha spurt Jens Stoltenberg dette spørsmålet selv, men er beklageligvis blokkert fra både Facebook profilen til Jens, i tillegg til Jonas Gahr Støre sin. Derfor er det umulig for meg å kontakte han for å få besvart disse spørsmålene. Jeg hadde derfor satt pris på om DU kunne posta lenke til denne artikkelen til Jens Stoltenberg, som en kommentar til en av hans siste statusoppdateringer, slik at Jens Stoltenberg kan få beholde sin tilsvarsrett …

Tusen Takk!

2 thoughts on “Har Jens Stoltenberg vært Hasjnarkoman?

  1. Hei, flott du skriver om DETTE. Læste i avisen for nogle år siden, at <Jan Simonsen fortalte, < At kokain fløt på alle herretoaletterne på Løvebakken? Kanskje derfor han fikk sparken ??

    Liked by 1 person

Leave a Reply

