Hvor mye lengre skal dere gå i å forsøke å begrave Sannheten?

ikke-mobb-kameraten-minJeg er lei! Drit lei! Og forbanna! For den uretten som har blitt begåttt mot meg! For den uretten som har blitt begått mot Andrew Westwood! Og for den uretten som blir begått mot andre jeg bryr meg om!

Er dere ikke fornøyd før dere har gravlagt alle som har en “ubehagelig historie å fortelle”? Skal dere drive oss alle inn i en tidlig grav? Slik dere gjorde med min Mor og min Far? Slik dere nesten gjorde med Knut Ivar?

Jeg beklager hvis historien min setter seg i halsen din, og gjør det til at du får vondt i moralen din, men det er nå engang min Historie. Og jeg kan ikke noe for at jeg skulle oppleve den! Tro meg, jeg hadde ingen som helst ønsker om å få mitt lodd i livet! Jeg skulle av og til ønske at jeg bare kunne, sitat; “vært normal”. Gått på jobb, og gjort mitt. Innenfor A4 rammene av det Norske Samfunnet. Uten å måtte sitte med alle disse forferdelig bildene og opplevelsens, som tidvis driver meg fra forstanden!

Hva er det som er så farlig med min Historie? Hvorfor skal den for “enhver pris forties ihjel”?

Jeg vet ikke hvordan Historien min vil ende! Jeg vet egentlig ingenting for å være ærlig! Men, en ting vet jeg, og det er at med mindre Historien min blir tatt alvorlig, så vil dine barnebarn vokse opp i en bedriten verden! En verden fylt til randen med svik og djevelskap! Er dette hva du vil? Eller er du villig til å stikke hodet frem, om så bare littegrann, for å prøve, sammens med meg, å skape en bedre verden for våre barn og barnebarn?

Eller er du fornøyd med å leve et liv, i en verden, som på ingen som helst slags måter ligner på det våre Forfedre sloss for?

2 thoughts on “Hvor mye lengre skal dere gå i å forsøke å begrave Sannheten?

Leave a Reply

