Hvorfor har Dagbladet valgt å forsøke å kneble Ytringsfriheten min?

dagbladet-2011-03-21_000_00_00_001-largeI dag blokkerte Dagbladet meg fra å kommentere på deres Facebook side. Da var sirkelen sluttet, siden nå mer eller mindre et samlet Norsk Pressekorps har forsøkt, enten direkte, eller indirekte, å kneble meg, slik at jeg ikke lengre skal kunne ytre meg i det offentlige rom.

Det som er interessant i denne saken, er hvorfor? Ble det for plagsomt med alle de vanskelige spørsmålene mine? Er Dagbladet sin redaksjon redd for hva jeg kan grave frem fra deres egen skittentøyskurv? Har redaksjonen i Dagbladet brukt Kokain? Røyker ledelsen i Dagbladet Hasj? Eller pleier de å gå på Horehus?

Hva er det med spørsmålene mine, og det jeg sitter på av informasjon, som er så farlig, at et samlet Norsk pressekorps, i ledtog med mitt lokale Politikammer, sittende Direktør for NATO, og stort sett halvparten av politikerne i Norge (for det meste på venstresida), går sammens om å forsøke å kneble meg fra å ytre meg?

Med mindre jeg får noen SÆRDELES INTELLIGENTE SVAR, RASKT! Så er jeg tvunget til å bruke Occam’s Razor på tesen min, og konkludere med at stort sett alle Norske Journalister går på Horehus, røyker Hasj og bruker Kokain!

Jeg gir derfor det Norske Pressekorps en uke på å svare for seg, før jeg velger å politianmelde de samlet, i en flokk, for brudd på Norsk Sexkjøpslov og Norsk Narkotikalov!

PS!
Jeg er blokkert fra Facebook sidene til VG, Dagbladet, NRK, TV2, Varden, TelemarksAvisa og Porsgrunns Dagblad. I tillegg er jeg blokkert fra Facebook sidene til Jens Stoltenberg, Jonas Gahr Støre, Øystein Beyer, pluss diverse andre.

PPS!
Jeg er IKKE blokkert fra Facebook sidene til Barack Obama, Erna Solberg og Siv Jensen! Og til tross for at jeg har blitt sensurert av YouTube, Facebook (en gang), et samlet Norsk Pressekorps, de fleste politikerne på venstresida i Norge, osv, så har jeg aldri blitt forsøkt sensurert av WordPress, Barack Obama, Siv Jensen, Erna Solberg eller NSA (hvis en ser bort ifra den “ene gangen” da, som jeg regner for å ha vært et “arbeidsuhell”)

PPPS!
Hvis du har lyst til å hjelpe meg, kan du begynne å fiske opp navn, addresse, telefonnummer, bilder, og epost addresser til samtlige Journalister i Norge, og ansatte ved Grenland Politikammer, da jeg har tenkt å (sannsynligvis) snart politianmelde samtlige for brudd på Norsk Narkotikalovgivning, brudd på Norsk Sexkjøpelov, pluss diverse andre brudd, slik som brudd på Grunnlovens Paragraf 100 og trenering av etterforskning, osv! Jeg vil selvfølgelig publisere listen her på bloggen min!

PPPPS!
Hvis du skulle vært uheldig, og tvunget inn i en posisjon, hvor du blir tvunget til å selge sex eller Narkotika til Journalister, Politikere eller Politimenn, så vil jeg selvfølgelig som vanlig, oppfordre deg til å filme de mens du gjør det 🙂

Vennlig Hilsen,

Bombemannen!

Leave a Reply

