Jeg Politianmelder den Norske Stat for omsorgssvikt i forbindelse med min mors død i 1989

thomas-hansenDen 3. Mars 1989 døde min Mor. Da var jeg 14 år, foreldreløs og stort sett alene i verden, dels takket være den Norske Staten og NTH. Da min Mor døde, fikk jeg ingen som helst slags for for hjelp. Samfunnsfagslærerinnen min, hadde på eget initiativ, private samtaler med meg, et par timer i måneden. Utover det, var det eneste jeg fikk, en cheezy etterlatt-trygd, og et spark i ræva, hvor jeg ble bedt om å klare meg selv.

Hadde det ikke vært for en fantastisk Gammel-Tante, og snille nabokoner, osv, så hadde jeg faktisk endt på gata. Barnevernet var “ikke-eksisterende”, og den eneste “hjelpen” Harstad kommune gav meg, var å sende lensmannen på døra, for å hente alt som Mamma eide, for å tvangsinndrive gjelda. Slik ble en 14 års gammel gutt foreldreløs, hjemløs, og fikk nesten ikke engang lov til å beholde så mye som en blomstervase fra dødsboet etter sin Mor.

Jeg velger derfor å Politianmelde Harstad Kommune, den Norske Staten og det Norske Barnevernet for omsorgssvikt som gjorde det til at jeg led et vanvittig både emosjonelt og økonomisk tap, i tillegg til at jeg mer eller mindre ble etterlatt, for å klare meg selv.

Denne anmeldelsen er en del av en større anmeldelse.

Hvil i Fred Mamma, du var en fantastisk Mor, og vil for alltid leve i mitt Hjerte ❤

One thought on “Jeg Politianmelder den Norske Stat for omsorgssvikt i forbindelse med min mors død i 1989

Leave a Reply

