Langesundsaken, Norgeshistoriens største “shitstorm” overleveres herved myndighetene

hasjLangesundsaken har alt, korrupte politimenn, justismord, tvilsomme politikere, suspekte fengselsbetjenter og et pressekorps fullstendig ute av kontroll. Men mest av alt har den “shit”! Enorme mengder med “shit”. 356.5 kilo med “shit” for å være nøyaktig.

I Langesundsaken endte Andrew Westwood, AKA; Andy opp med å sone tilsammens 6 år, for noe som han beviselig ikke hadde gjort! I tillegg har i hvertfall en politibetjent, kanskje flere, beviselig dopet ned og truet vitner til å avgi falsk forklaring. Som om det ikke er nok, så har andre tiltalte i saken blitt forsøkt bestukket til å avgi falsk forklaring, og politiet ved Telemark Politikammer nekter som vanlig å svare på anklagene!

Men for å toppe kransekaken, er den sannsynlige årsaken til hvorfor ting gikk så galt som det de gjorde, at en av politibetjentene selv misbrukte narkotika! Som om det ikke var nok, var dette i 2006 Norgeshistoriens mest prestigetunge overvåkningssak, med mer enn 6.000 timer med telefonavlyttingstimer!

Når så undertegnede begynner å etterforske saken, ender han selv opp med å bli arrestert, 5 ganger! Forsøkt tvangsinnlagt like mange ganger, og ender til slutt opp med å sone 6 måneder for fabrikkerte bombetrusler! På toppen av dette, så blir undertegnede bakvasket og æreskrenket på det groveste gjennom både lokalmedier og riksmedier som “bombeterrorist”. Store deler av soningen, ble forøvrig tilbrakt på isolat. Også denne gangen fordi undertegnede forsøkte å informere ledelsen ved fengselet om at en av Fengselsbetjentene hadde misbrukt hasj!

Hvordan kunne ting gå så galt?

Jeg velger uansett å levere saken min til myndighetene, sterk i troen på at både sakene til Andy og undertegnede, kan nå ses på av friske øyne. Fortrinnsvis fra Gjenopptagelseskommisjonen for straffesaker og Spesialenheten.

Derfor vil jeg sende en epost til Gjenopptagelseskommisjonen, diverse politimenn rundt omkring, Spesialenheten, næringslivsledere, osv, mens jeg CC’er post@cia.gov! I tillegg vil jeg teppebombe Facebook profilen til Erna Solberg, Siv Jensen og diverse andre Norske Politikere, for å forsøke å få de som til syvende og sist har ansvaret for den Norske Rettsstaten til å selv ta tak i saken, og rydde opp.

Som et tillegg, ønsker jeg å ytterligere informere om at det ligger en “bok” som forklarer mitt syn på diverse ting, og også inneholder diverse (om mulig) enda grovere avsløringer på kammerset til Aktor Per Steinar Bungum. Til tross for at denne boken ble overlevert Aktor 5 dager før rettssaken, ble jeg av Aktor nektet å levere den som bevismateriale, for å forsvare meg selv, mot det jeg da følte, og fortsatt føler, var fullstendige meningsløse anklager, fabrikkert for å forsøke å dekke over et gjennomkorrupt og udugelig politikammer, som forøvrig har en historie med å forsøke å fordekke sannheten! Denne boken kan utleveres til de rette myndighetene ved å kontakte min Advokat Andreas Nyhaug!

Vennlig Hilsen,

Bombemannen! AKA; Thomas Hansen, født 16.05.74 i Narvik!

PS!
Siden jeg er lei av drittslenging mot meg og min person, for falske påstander om at jeg er “anonym”, legger jeg ved et bilde av meg selv, slik at denne meningsløse drittkastingen mot meg og min person kanskje nå kan holde opp!

thomas-hansen

6 thoughts on “Langesundsaken, Norgeshistoriens største “shitstorm” overleveres herved myndighetene

Leave a Reply

