Jeg jobber fortsatt aktivt for å kastrere Jens Stoltenberg

jens-stoltenberg-bare-eskil-skal-medMange vil nok avfeie dette som satire, derfor har jeg eksplisitt merket det som “anti-satire”, for å unngå misforståelser. Andre vil muligens tro at jeg bryter Norsk Lov ved å ytre det jeg gjør, men bare slapp av, jeg har ikke tenkt å bryte Norsk Lov på noen som helst slags måte i denne saken!

Jeg har nemlig bestemt meg for å registrere et politisk parti; “Vi som ønsker å kastrere Jens Stoltenberg og andre feige fitter som føler de må bombe livskiten av små brune nasjoner i Midt-Østen for å få pikken til å stå!” Eller forkortet til; Hvitvaskingspartiet!

Dette politiske partiet skal være veldig enkelt å forstå! Det eneste punktet til partiet, skal være omskrivingen av den Norske Grunnloven, som skal ha et tillegg som sier; “Det er ulovlig å tvangssterilisere og/eller tvangskastrere andre individer, bortsett fra hvis disse individene heter Jonas Gahr Støre, Jens Stoltenberg, eller på andre måter har vært involvert i massedrap på uskyldige mennesker i for eksempel Libya, osv.”

Når så partiet mitt har fått mer enn 50% av stemmene ved Stortingsvalget, så skal jeg bruke min demokratiske rett, til å legge mine klamme hender rundt pungsteinene til Jens Stoltenberg, og slite de rett av, så blodet spruter, og Norges Befolkning applauderer!

Du skjønner nemlig det, at jeg har snakket med Allah, og han sa at han skulle slutte å sende Jihadistiske fundamentalistiske terrorister til Norge, slik at vi kan avvæpne Norsk Terroristpoliti, hvis vi bare klarer å selv stille de skyldige til rette!

Slik kan vi implementere Kardemommeby, og leve i Paradis. Det eneste vi behøver å gjøre, er å rydde opp i våre egne problemer, og feie for egen dør, og gi faen i å bruke all energi på å “feie for andres dør”.

Hvis noen ønsker å hjelpe meg med å samle de 5000 underskriftene jeg trenger for å få dette politiske partiet registrert, så kan de sende meg en epost på thomas@magixilluminate.com.

MVH,

Clique I. Winkel!!

One thought on “Jeg jobber fortsatt aktivt for å kastrere Jens Stoltenberg

Leave a Reply

