Dagen da NATO tapte informasjonskrigen

NATOFå er klar over dette, men den 27. Juli 2014 så tapte NATO og den vestlige verden informasjonskrigen. La meg forklare …

Det hele begynte på midten av 60 tallet. Da bestemte en liten ring med generaler at de skulle konstruere et våpen, som gjorde det mulig å lese tankene til hele jordens befolkning, for slik å kunne avverge kriminelle handlinger FØR de skjedde, og slik kontrollere hele verden. Du kjenner dette våpenet under navnet “internett”.

Spol så frem til 2011. Da var den samlede prislappen på dette våpenet trilliarder av dollar. Det hadde da utviklet seg til å bli det viktigste og største våpenet i “informasjonskrigen” som noensinne hadde eksistert.

MEN, så skjer 22. Juli, og mange grådige og sjalu enkeltindivider oppdager at de også kan bruke dette våpenet, til å fengsle og plage enkeltindivider som de av en eller annen grunn hater. Alt de behøver å gjøre, er å “anonymt tipse” myndighetene om at den personen de hater, bryter en eller annen lov. Om lovbruddet er reelt eller ikke, er ikke så farlig. Og hvis de klarer å skape konsensus for at vedkommende de forsøker å korsfeste er en “terrorist” så får de FULL Jackpot og Måloppnåelse!

Politiet gnir seg i henda, og tror at de endelig skal klare å gjøre den jobben de har fått pepper for at de ikke har vært i stand til å gjøre i 1.000 år. Og de egoistiske svina som har mennesker som de hater av en eller annen grunn, går fullstendig ape amok med “tysterknappene”. Og etat etter etat roper “hurra”, og bygger Judasknapper på hjemmesidene sine, i den troen at “nå skal vi endelig få lov og orden her i landet”

Du kan sikkert si mye rart om individene i videoen under, men den demonstrerer klart og tydelig hvor galt dette kan gå …

En Judas er en Judas! Dette var sant for 2.000 år siden, og dette er fortsatt sant i dag! Og når Judas ikke engang behøver å stikke huet sitt frem for å fortelle sin “sannhet”, så blir han plutselig 1.000 ganger verre enn det han var, selv for 2.000 år siden! Jeg leste selv den berømte “bekymringsmeldingen” som Mattilsynet hadde fått, og det er NULL tvil om at den var fabrikkert av en løgnaktig Judas, som av en eller annen grunn hatet Ingunn Sigurdsdatter!! Så kan en sikkert diskutere mye frem og tilbake om hvorvidt en er enig med Ingunn eller ikke, men faktum er at hun, som meg, ble korsfestet av løgnere, som ikke tålte å se, at vi gikk fri på gata …

Da jeg kom tilbake fra USA i 2012, ble jeg selv umiddelbart arrestert som “bombeterrorist” på grunn av lignende mekanismer. Istedenfor å innrømme at de hadde tatt feil, så gikk Telemark Politidistrikt inn i et totalt frontalangrep på meg! De skulle stoppe kjeften på meg, koste hva det koste ville!

Over de neste 19 månedene, gikk jeg basically igjennom den største mobbekampanjen et enkeltindivid har opplevd i denne verdenen, de siste 2.000 årene! Og hele suppa var “statsautorisert”. Selv om de visste at de hadde tatt feil, klarte de ikke å innrømme det! Det ble en for stor kamel for de å svelge! Og jo mer de mobbet meg, jo lengre oppover i næringskjeden klarte jeg å kravle meg, til jeg til slutt hadde klart å kravle hele jævla veien opp til daværende Statsminister Jens Stoltenberg.

Under rettssaken imot meg, så vitnet faktisk sikkerhetssjefen til Jens Stoltenberg, Roar Thun, falskt under ED! Tre ganger! Slik ble nåværende NATO sjef Jens Stoltenberg selv ansvarlig for å ha ødelagt det dyreste og viktigste våpenet vestlig etterretning noensinne har forsøkt å konstruere! Slik ble prislappen på Jens Stoltenberg sitt “ego” ca. en Trilliard Dollar! La meg forklare …

For å “ta” meg skjønner du, så måtte de bruke alt de hadde av hersketeknikker. Hvorpå løgnen og informasjonskontroll var den aller viktigste! Istedenfor å bare legge meg ned å dø, slik de fleste “normale” mennesker hadde valgt, valgte jeg å slå tilbake! Og etterhvert som “kampen” mellom meg og løgnen vokste og vokste i proporsjoner, så ble det til slutt så åpenbart at det var “fruktbart” å lyve, at hele verden til slutt forstod at de bare kunne fortelle en liten løgn, for å få viljen sin! Løgnens makt er stor …

Dette kulminerte den 27. Juli 2014, under Islams Eid, da (sannsynligvis) to tenåringer, Syriafarere som var bevisst at de var under overvåkning, bestemte seg for å utnytte det faktumet at de var overvåket. Istedenfor å forsøke å gjemme sannheten, så plantet de en bevisst løgn i systemet. Sannsynligvis over chatten til Facebook eller noe lignende. Slik klarte de å få NSA, som fanget opp meldingene deres, til å videreformidle en konstruert terrortrussel til Norsk Etterretning, som så igjen reagerte på den, og advarte det Norske Folket mot terror!

Siden den dagen har Norsk Politi gått konstant bevæpnet. For å forstå hvorfor, må du forstå at det disse to tenåringene (sannsynligvis) gjorde, ikke var ulovlig, og at de fikk 100% måloppnåelse, og faktisk klarte å gjennomføre den mest suksessfulle terroraksjonen som noensinne har blitt gjennomført på Norsk Jord! Rett og slett fordi den aldri fant sted! Slik lurte de Norsk Politi til å terrorisere sin egen befolkning. Slik snudde de “vårt våpen”, mot oss, og gjennomførte den mest vellykkede splitt og hersk terroraksjonen, som noensinne har blitt gjennomført i moderne historie! Og etterpå kunne de gå rundt omkring å skryte av det!

Slik spredde løgnen seg, så raskt, at nå flommes vestlig etterretning over av “falske terormeldinger”, bevisst plantet inn i systemet, av samtlige “wannabe Al Qaeda fjortiser” på kloden …

… the irony …

Så hvordan fikse dette da …?

Paradokset er at den eneste fiksen imot dette, er å straffe de som planter falske meldinger inn i systemet. Årsaken til at dette er så vanskelig, er at de største “planterne” her er faktisk politiet selv, gjennom sin behandling av meg og min person, blant annet. Og hvis man skal straffe EN Judasløgner, må man straffe ALLE. Og da må man straffe folk, hele veien opp til selve NATO sjefen, Jens Stoltenberg …

Livet er Herlig 😀

I tillegg må de gi meg rettferdighet, for å vise at man kan IKKE korsfeste uskyldige mennesker, ved å spre løgner om de. Som toppen på kransekaka, er de nødt til å straffe samtlige av mine løgnaktige Judaser, på grunn av deres løgner mot meg.

Og hvis de IKKE gjør dette, er Internett redusert til verdens største skraphaug, og fullstendig ubrukelig i etterretningssammenheng. Basically, verdens største våpen; KAPOFF! Backfired!! 😉

Og neste faktiske terroraksjon mot Norsk Jord vil kunne planlegges i kommentarfeltet til Jens Stoltenberg på Facebook, uten at Norsk Etterretning vil være i stand til å skille den ifra all den mannskiten de i dag oversvømmes av …

Sagt med andre ord; Kongen er naken!

I tilfelle Norsk Etterretning, den Norske Staten, osv, har bestemt seg for at de ønsker å fikse dette, har jeg konstruert en ukomplett liste over mine løgnaktige Judaser nedenfor, som de kan begynne å straffe for sine løgner mot meg og min person …

  • Stort sett samtlige Norske Journalister
  • Stort sett halvparten av alle Politibetjenter ved Grenland Politikammer
  • Jens Stoltenberg og hans “høyre hånd” (Roar Thun)
  • Pia Merete Haukås Skriver
  • Lissa Millspaugh
  • osv, osv, osv …
  • Basically, you know who … 😉

Det som da i såfall må gjøres, er at livet til mine løgnaktige Judaser må reduseres til å bli “helt for jævlig”, mens mitt liv må ende opp med å males opp til å bli “utrolig Paradis”. Kun slik kan man lære verden at løgnaktige Judasaktiviteter IKKE lønner seg, og at Sannheten skal sette deg fri …

Hvis de ikke gjør dette, så vil lærdommen være at Løgnen skal redde deg, og tvinge dine fiender i kne!!

Hallelujah, I LIVE!! 😀

PS!
For at mitt liv skal bli “vakkert og koselig”, er jeg seff 100% avhengig av at vi får World Peace, at NATO aldri mer militært intervenerer mot en annen stat, med mindre et demokratisk flertall ønsker de velkommen, alle droner skrapes, landminer blir illegalisert, osv, osv, osv. You get the point! Jeg tror dere har lista mi … 😀

MVH,

Muhammed Bombemannen 😀

PPS!
Beklager for at jeg ler, men jeg klarer bare ganske enkelt ikke å la være! 😀 😀 😀 😀

statsminster-hansen

3 thoughts on “Dagen da NATO tapte informasjonskrigen

Leave a Reply

