Da har Grenland Politikammer sensurert meg fra å poste kommentarer på Facebook

politiTro det eller ei, men jeg er nå 100% forhindret fra å kontakte mitt eget politikammer gjennom Facebook. Grenland Politikammer har nå stengt meg ute fra å kontakte de gjennom Facebook. Men tro ikke på meg, tro på dokumentbeviset, som underbygger påstanden min 😀

Jeg TRYGLER derfor mine lesere til å tyste på meg, og si at jeg har ødelagt verdier for en trilliard dollar, og er den direkte årsaken til hvorfor de feige fittene må gå med pistol, i mangel av testikler!!

SENSURERT

PS!
Hvis du trykker på bildet over, så vil du se at jeg kan “Share”, men kan IKKE “Kommentere”
Hvis du fortsatt kan kommentere, kan du sende de denne meldingen for meg; “Jeg skal detonere min fruktbarhetsøkende/gjødslende bombe i Hjertet av Norge/Porsgrunn” …?

PPS!
Du kan også sende en epost til skule.worpvik@politiet.no, og høre hvordan det går med Herpesen hans … 😉

One thought on “Da har Grenland Politikammer sensurert meg fra å poste kommentarer på Facebook

Leave a Reply

