Hvorfor går Norsk Terroristpoliti med skytevåpen for tida?

fuck-the-policeHar du lagt merke til hvordan Anders Anundsen, og de andre nissene i regjeringen, akkurat har forlenget den “midlertidige bevæpningen av Norsk Terroristpoliti” …?

Du lurer kanskje på hvorfor? Spesielt siden det er sol, fint vær, og generelt skyfri himmel og slikt? Grunnen er utrolig enkel. 27. Juli 2014 så oppdaget nemlig IS, Al Qaeda, og alle andre fundamentalistiske terroristorganisasjoner hvordan de kunne lure Norsk Politi til å selv terrorisere sine egne innbyggere. Rett og slett ved å spre rykter om ikke-eksisterende terroraksjoner gjennom Tyster-Facebook, ol, ved å si ting som for eksempel; “Har du hørt om at vi skal sprenge Stortinget nå til helga”, osv, over chatten …

Slik har Islam for alle praktiske formål druknet Norsk Politi i mannskitmeldinger og spøkelseshistorier, og årsaken er faktisk paradoksalt MIN! Du skjønner nemlig, at da de begynte å korsfeste meg, fordi de ønsket å ha en syndebukk, og generelt sett hatet meg, fordi jeg var smartere enn de, penere enn de, osv, så måtte de lyve for å få det til. Men jeg løy tilbake, og ble Norgeshistoriens første skapheterofile mann, direktør for Norwegian Crop Circle Investigation Group, Antikrist, osv, osv, osv. Slik gjorde jeg løgnens makt til en “commodity”, og det var bare snakk om tid før Islamistiske organisasjoner, med et horn i siden til Norge, kom over meg, gjennom media, ol. For å forskynde denne prosessen, posta jeg lenker til YouTube videoer hvor jeg hevdet å være Dajjal, ol, til Islam.NET sine Facebook sider, og basically løy til jeg ble GRØNN I TRYNET! Og jeg gjorde det i SELVFORSVAR!! NØDVERGE!! Og jeg kan aldri tiltales for hverken noe ulovlig, umoralsk, eller lignende overhodet … 😀

Slik ble konsekvensen av min korsfestelse, den totale destruksjonen av vestlig etterretnings evne til å hente kvalitetssikret informasjon.

Da fikk selvfølgelig Norsk Terroristpoliti total panikk, siden de plutselig stod til langt over huet i mannskit og spøkelseshistorier. Og som alle andre idioter gjør når de konfronteres med sin egen totale panikk og paranoia, så bevæpnet de seg, i panikk, for å forsøke å ikke la en REELL terroraksjon slippe unna, under radaren, gjemt i all den mannskiten de var tvunget til å forholde seg til …

Slik klarte jeg å ødelegge all vestlig etterretning, blinde de, og effektivt sett påføre de Paranoid Schizofreni. Som mitt eget lille; “fuck U!”, og hevn, for den behandlingen de utsatte meg for …

Hva skal jeg si? Dere åpnet Pandoras Boks forbanne jævla Hestkuker!! Nå sår dere hva dere høsta. Og er jeg lei meg …?

La meg kjenne etter …

Hmmm ….

NEI YOU FUCKTARDS!! JEG ER IKKE LEI MEG!! DERE FÅR SOM FORTJENT JÆVLA TERRORISTSVIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kos dere med Paranoian deres og Spøkelseshistorier! Jeg sitter å drikker Frappe i sola, og Ler så huet nesten revner, og topplokket faller av!! 😀 😀 😀 😀

PS!
Hvis du ønsker en varig løsning på dette problemet, så er alt du trenger å gjøre, å gi MEG din stemme ved neste Stortingsvalg! Jeg garanterer at jeg skal rydde opp i mannskiten til idiotene … 😉

Hva kan jeg si. Jeg lovte de Helvete, men jeg tror de trodde det var en trussel! Vel, det var IKKE en trussel, det var et LØFTE forbanna idioter!!

4 thoughts on “Hvorfor går Norsk Terroristpoliti med skytevåpen for tida?

  1. ✔ يهودى استقبل الامام علي بن ابي طالب في بيته فأحضر له العنب فأكله ثم أحضر له النبيذ (خمرا)
    فقال علي بن ابي طالب ..: هذا محرم علينا
    فقال اليهودى : عجباً لكم أيها المسلمون تحلّون هذا و تحرّمون هذا ..
    مع ان هذا من هذا !!..
    فقال علي بن ابي طالب: ألك زوجة ؟
    فقال اليهودى: نعم ..
    فقال الامام علي بن ابي طالب: ائتني بها .. فأحضرها
    ثم قال له : ألك ابنة؟
    ققال اليهودى : نعم
    فقال علي بن ابي طالب : ائتني بها .. فأحضرها
    فقال علي بن ابي طالب : أما ترى أن الله أحلّ لك هذه و حرّم عليك هذه ..
    مع أن هذه من هذه !!
    فقال اليهودى : أشهد أن لا إله إلا الله و أن محمداً رسول الله.
    يشرفنا انضمامكم لنا فقط ضع الماوس على اسمى واضغط اعجبنى وسيصلك كل جديدنا
    ✔وشكرا للجميع

    Like

  2. Maqix Illumate : jøde fikk Imam Ali bin Abi Talib i huset hans, ga ham en drue Voklh deretter brakt ham vin (vin)
    Sa Ali bin Abi Talib ..: dette vi Muharram
    Han sa den jødiske: Hvor fantastisk til dere O muslimer Thlon dette og dette Thrmon ..
    Med dette dette .. !!
    Sa Ali bin Abi Talib: Alec kone?
    Han sa den jødiske: Ja ..
    Han sa Imam Ali bin Abi Talib: bringe meg tilbake en Vohoudrha ..
    Da sa han til ham: Alec datter?
    Jødisk Qqal: Ja
    Sa Ali bin Abi Talib: bringe meg tilbake en Vohoudrha ..
    Sa Ali bin Abi Talib: Som du ser at Gud har tillatt deg til denne campus og du dette ..
    Med dette enn dette !!
    Jødisk, sa han: Jeg bærer vitnesbyrd om at det er ingen gud utenom Allah, og at Muhammed er Allahs sendebud.
    Vi er beæret over å bli med oss ​​bare plassere musen og klikk på mitt navn, og jeg liker at du vil motta alle hva som er nytt
    ✔ohkura for alle

    Like

Leave a Reply

