Da har vi identifisert Judas

judasAlle gode historier trenger en Judas, min er ikke noe annerledes i så måte. Siden jeg ikke gidder å selv anmelde noen som helst, da jeg ikke gidder å få piss på henda, så har jeg selv valgt meg ut min egen Judas.

Grunnen til at jeg valgte Stephan Alexander Johnsen, var fordi han for det første kalte meg gjentatte ganger schizofren, men der hvor begeret mitt rant over, var da han kalte en annen dame for en hore! På toppen av dette, drev han på å posta hjerter som kommentarer, for å forsøke å provosere meg ut av balanse, mens han påstod at han hadde, sitat; “flere millioner på bok”

Derfor valgte jeg å poste hjerter tilbake, på min egen lille måte, til han ble så forbanna, at han, sitat; “da har jeg ringt inn statusen din”, hvilke Stephan selv bekreftet betydde at han hadde ringt politiet. Dette var forøvrig en fullstendig irrelevant statusoppdatering, som ikke handlet om det vi diskuterte overhode på noen som helst slags måte!

Hvis Stephan ønsker min tilgivelse, kan han i det offentlige rom, på samtlige grupper han er medlem av, poste en offisiell unnskyldning, både til meg og damen som han omtalte som hore. Hvis Stephan ikke gjør dette, så skal jeg ødelegge livet hans, og sørge for at han dør ensom, forlatt og venneløs!!

For slike ting TOLERERER JEG BARE GANSKE ENKELT IKKE!!

Man får som man reder …

PS!
Se nedenfor dokumentbevis for at Stephan innrømmer å ha tystet på meg!

tyster

PPS!
Lykke til med Helvetesflammene din pungsteinslause, lavpannede fucktarderte, retarderte lavpannede hønsehjerne!!

Leave a Reply

