CIA og NSA trøstet meg da lokalpolitiet forsøkte å korsfeste meg

Cia-Cute-Intelligent-Angel-786273730_MLNoen ganger er sannheten så utrolig, at du trygt kan fortelle den, siden ingen vil tro på den uansett. Mitt liv er et slikt tilfelle …

Visste du at da Grenland Politikammer var besatt av å korsfeste meg, på grunn av løgner, de selv hadde fabrikkert, så fikk jeg trøst og forståelse fra CIA og NSA over Facebook …?

Jupp, de kontaktet meg faktisk direkte gjennom min egen Facebook profil. Tro det eller ei. De gav meg gode råd, som at jeg skulle “plea insanity”, siden det sikkert ville generert sympati, osv, osv, osv. Beklageligvis var jeg da så eitrende forbanna, at jeg holdt på å eksplodere, og gav fullstendig blanke faen, i alt alle fortalte meg, siden jeg VISSTE at jeg IKKE hadde gjort noe ulovlig …

Hvis du tror jeg snakker bullshit, så ring Keith Jensen i Secret Service og spør han. Jeg klarte faktisk å “trolle” de til å kontakte han, slik at han måtte forklare seg om meg. Jeg har lagt ved telefonnummeret hans i videoen under, som var min Amerikanske iPhone …

Explain that fucktards!!

One thought on “CIA og NSA trøstet meg da lokalpolitiet forsøkte å korsfeste meg

Leave a Reply

