Er jeg kriminell?

thomas-hansenDa jeg ble dømt ved Skien tingrett, var det 7 punkter på lista til Aktor. Jeg ble dømt for samtlige. Dommeren mente at ytringene mine hadde, sitat; “vært egnet til å spre frykt”.

Siden jeg kom ut, har jeg bevisst repetert absolutt ALT jeg sa som fikk meg dømt. Dels på denne bloggen, dels i kommentarfeltene til NRK og TV2, og dels på andre Facebook grupper. Blant annet har jeg også repetert den eksakt samme setningen som Skien Tingrett første gang mente var en “bombetrussel”. Så hvorfor er ikke jeg i fengsel i dag da? Hvorfor blir jeg ikke arrestert? Hundrevis av vitner så en mann bekjenne at han hadde, sitat; “ringt politiet om statusen min”. Dette var den såkalte “fruktbarhetsbomba” mi forøvrig, som jeg ble arrestert for første gangen.

Kan det ha noe med dette å gjøre …?

Eller kanskje det var at noen ønsket å fjerne meg fra gata for enhver pris?

Kanskje det var fordi de ønsket å stoppe kjeften på meg, siden de visste at jeg satt på kompromitterende informasjon?

Uansett, så kommer jeg med jevne mellomrom til å repetere mine såkalte kriminelle ytringer, så lenge jeg lever, frem til Gjenopptagelseskommisjonen har frikjent meg, og tilkjent meg erstatning. Så med mindre dere ønsker å drukne i mannskitbekymringsmeldinger fra diverse Paranoide Schizofrene drittunger, som anmelder meg til sitt lokale politikammer, fordi paranoian deres kikka inn, eller fordi de selv ønsket å “ta meg”, for urelaterte ting, så foreslår jeg til Gjenopptagelseskommisjonen for Straffesaker at dere opphever dommen imot meg, og tilkjenner meg erstatning …

Just sayin’ … 😉

Leave a Reply

